• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • IMittEsse

Tx2 och förstagångsbrud:

Nej, det är inte jag på någon av bilderna, men det är mycket riktigt den klänning som är högst upp i galleriet! Det är helt enkelt så att jag har större bröst än tjejen på bilden och urringningen går på mig ner UNDER klyftan eller vad man ska säga.

Köpte klänningen på ebay, jag kan mejla säljarens namn om du Tx2 är intresserad, för jag vet inte om det räknas som reklam?

Kan se om jag lyckas ta en bild så kanske ni kan avgöra om det är osmakligt eller ej Återkommer strax...

• IMittEsse

Tack Nalle Puh 40! Om du menade min klänning...?

• IMittEsse

Nu ligger det en bild i mitt galleri! Ok eller ej...?

• Nalle Puh 40

Ja, jag menade din klänning. Skulle gärna ha en sådan men har så små bröst så det ser bara dumt ut

• förstagångsbrud

Absolut helt ok, mer än så, det ser jättefint ut

Inte ett dugg slampigt.

• missbilly

Tx2: En låt eller så skulle jag kunna gå med på... men inte en hel fest kväll med hårdrock...
    Jag vill ju att det ska gå o dansa och kan du tänka dig att dansa bröllopsvalsen till ett hårdrocksband?? Det kan inte jag i alla fall!

IMittEsse: Tycker den är fin men förstår vad du menar med klyftan! Du ska tänka på att du ska känna dig bekväm, inte vad andra tycker!! Det är DIN dag.

• förstagångsbrud

IMittEsse: Funderar du på röda skor? Det gör jag också. Har redan inhandlat ett par som det möjligtvis blir... Längtar efter klänningen så att jag kan känna efter ordentligt.

• missbilly

IMittEsse: Jätte fint!! Absolut inte slampigt

• IMittEsse
    missbilly skrev 2008-09-19 16:28:49 följande:
    Tx2: En låt eller så skulle jag kunna gå med på... men inte en hel fest kväll med hårdrock...Jag vill ju att det ska gå o dansa och kan du tänka dig att dansa bröllopsvalsen till ett hårdrocksband?? Det kan inte jag i alla fall!IMittEsse: Tycker den är fin men förstår vad du menar med klyftan! Du ska tänka på att du ska känna dig bekväm, inte vad andra tycker!! Det är DIN dag.
    Det är ju just det, att man ska känna sig bekväm... Urringningen är så djup så jag vete katten vad jag ska ha för bh, ingen av de jag testat passar för de syns ju! Får ta silvertejp tror jag, och tejpa upp tutarna i armhålorna så det inte ser så klyftigt ut...

Förresten missbilly och Tx2 - vi ska ha Nothing Else Matters som bröllopsvals! Blev alldeles överlycklig när jag fick tipset om att den går i valstakt. Så man KAN ha hårdrockslåtar som bröllopsmusik, men hårdrock hela kvällen blir ju lite enkelspårigt kanske
  • IMittEsse
    förstagångsbrud skrev 2008-09-19 16:30:31 följande:
    IMittEsse: Funderar du på röda skor? Det gör jag också. Har redan inhandlat ett par som det möjligtvis blir... Längtar efter klänningen så att jag kan känna efter ordentligt.
    Ja, det blir röda skor! Blir så glad när jag ser dem Skorna var faktiskt det första jag köpte redan i somras, 140 kr för världens finaste gladaste röda skor!
Svar på tråden Maj 2009