Upp och ned, hit och dit
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
muggles - min man började åka skidor för min skull så jag har inte hjärta att släpa ut honom i svarta backar eller off-pist. Jag kan ta någon enstaka repa själv men annars åker jag med honom. När vi var i Canazei träffade vi en galen 50+ som var nere i två månader och åkte skidor. Vi åkte med honom en dag så det blev att han och jag stod och väntade in min make. Han undrade just hur jag "orkade" vänta hela tiden ... vad gör man inte för kärlek? Sen har vi nästan alltid åkt i solsken och i alperna varpå väntan i sig inte känns så smärtsam, stå i solen och njuta, titta ut över bergen är inte så fel.
För er som var intresserade av Argentina- jag har lagt in några bilder från vår resa på adlercreutzilerum.blogspot.com/2008/07/blog-post.html
fab - ser verkligen superhärligt ut! Ahhhh... varför är världen så stor??!!
Det är skönt att drömma. Just nu drömmer jag om hängmattan på landet eller tåg till Ulan Bator
Är också en drömmare... antingen semester eller så har jag en förkärlek att titta på lägenheter och hus och föreställa mig hur det skulle vara att bo där. Vi bor bra och ska inte flytta inom den närmaste tiden så varför gör jag det?
välkommen i klubben... om två år skall vi flytta. Då skall huset säljas o det blir lägenhet i stan istället. men jag scannar Hemnet varje vecka för att hitta den perfekta lägenheten. Det vore ju ett elände om jag hittade den nu...
Hihi, jag skulle aldrig kalla röda backar för flacka. Ni får åka till Elbrus eller nåt på er nästa resa, Muggles.
Lappis, jag har mejlat dig om en helt annan sak.
Tack Telis, glömmer bort att kolla den mailadressen med jämna mellanrum.
Fab, vi flyttade in till stan för drygt 1,5 år sedan men får fortfarande lite info mailat till mig, så jag kan bara inte låta bli att fortsätta kolla.
Telis - förresten hur går det med FB? Kan du inte lägga in dig där så får du se lite kort från SA.
Piggelin:
Såg att du varit i både Boston och NYC, har du några bra tips, vi åker dit i september?