Upp och ned, hit och dit
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
Ahhhh.... underbar dans!!!
Piggelin - planerar du 40-års fest? Tror faktiskt jag kör konceptet far dit pepparn växer och sen bjuder jag familjen på restaurang när vi kommer hem. Funderade på vad jag gjorde när jag fyllde 35 ... tror jag var och tränade som vanligt. Dagen efter flög jag ned till Cannes och då friade maken ute på en restaurang. Inte helt fel det heller!
Träningsfreak Önskar att jag hade bara en liten gnutta av din träningsenergi!
Vet faktist inte om jag ska köra ngn fest - å´ ena sidan är det ju alltid kul att ordna fest, å´ andra sidan så vore det lyxigt att dra iväg med & sen fira med familjen & ev "närmaste sörjande" vännerna när man kommer hem... Hmmm, tål att tänkas på!
Lät som en heeeelt OK 35-årspresent från maken
Okidoki, nu ska jag hoppa i säng tillsammans med några receptböcker Har några vänner som kommer hit på middag på söndag & sen ska vi på en fest på lördag där jag erbjudit mig att fixa tilltugg till fördrinken. Hmmm, hur var det nu - gillar mat, gillar att kolla kokböcker, gillar att planera - japp, det är jag det
Natti natti!
Sov gott Piggelin! Här ska det fortsättas dansas i ytterligare en timma. Dansa och dansa, jag sitter mest i soffan, kommenterar, sjunger och gråter om vartannat.
Piggelin,
Den snabbmaten går inte av för hackor! Renstek, länge sedan vi åt det men snart kommer renbilen igen med ren från fjällen!
Men då - fyller vi alla tre år i december eller vad är detta? Ni får väl resa bort på 40-årsdagen så kan jag ha fest på 50-årsdagen och bjuda er - låter det som en bra fördelning?
Förresten, jag kanske ska ha två fester - en med familjen och en med alla andra, känns som ett bra upplägg. Rensteken känns som en möjlig rätt, när jag tänker efter.
Rosen - räknade inte helt korrekt utan jag fyller år i maj... inte riktigt 1,5 år dit men snart! Om jag inte missminner mig så fyller Piggelin år i januari.
Renbil?! Vad lyxigt! Det har jag aldrig sett till i Götet!
Får nog uppsöka saluhallen eller Ica Focus för att hitta det här.
Jag fyller år i mitten av januari - om jag hade varit två veckor yngre, då hade jag varit 60-talist
Ditt förslag på upplägg låter ju alldelees lysande, Rosen! Eller vad säger du Lappis?! Rymma fältet & sen gå på 50-årsfest med garanterat utsökta viner, mmmm
Bra minne du har, Lappis!
mattips... det är bra... behöver alltid råd o inspiration. Lördag, casualmiddag med goda grannar. Först biljard inne i Göteborg (måste träna inför pretatiöst företagsarrangemang... )
Så vad skall jag göra... Gärna äpplen- trädgården är full
Appropå mat i Göteborg. jag måste verkligen rekommendera ett chakuteri/slaktare i Mölndal- Wings vid Åby. Jag tom äter korv därifrån.De gör det mesta själva, tom korven eller köper in från riktigt bra ställen
Tack Ab Fab! Var exakt ligger det? Vet ju var Åby är, men inte mer än så.