• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Ab fab

efter två säsonger som reseledare på Gran Canaria avlade jag heligt löfte att om att aldrig återvända dit ens om jag fick betalt (och bröt jag mot löftet skulle jag dömmas att förevigt behöva besöka grisfesten....)

• Ab fab

Bryssel är en stad som inte fångade mig så det kan jag hoppa över att återvända till

• Lapinette

Ahhhh.... Barcelona som är så mysigt. Tänk vad smaken är olika. Zakynthos tyckte jag också var fint (var där i maj dvs grönt och inga turister).

Jag har svårt att säga ställen som jag inte tycker om men sen finns det flera som jag tycker det känns "onödigt" att åka tillbaka till t ex flera grekiska öar. Kan åka dit igen men skulle hellre besöka något nytt eller åka tillbaka till en favorit. Ett ställe som jag inte gillar är Milano men har varit där flera gånger trots detta.

• Lapinette

Bryssel var ok men håller med om att det inte ligger på listan över MÅSTE återvända.

• Ab fab

jag fullkomligt älskade Istanbul och har varit tillbaka. barcelona är också en återvändarstad för mig.

hade jag varit på besök i Göteborg idag hade jag inte velat återvända- en himmel som grå sörja, regn, storm och bara kallt

• Lapinette

Det är ju så, vädret och vilket sällskap man har vid besöket påverkar mycket.

Istanbul står numera på min stadslista och har dykt upp vid diskussioner med maken. Istanbul, Budapest och självfallet New York!

• Hoffsennanen Tottoplex

någon som rest med martinair och kan berätta lite om de..?

• anne på grönkulla

Efter 2 besök i Budapest (dock på jobb båda gångerna och lääänge sen) och otaliga i Istanbul kan jag bara rekommendera båda ställena!

Men det där är så himla individuellt vad man lockas av och vad man gillar att göra...

• Stardusty

Ja, återkom gärna när du är tillbaka!!

andbeyond skrev 2009-01-12 13:44:00 följande:
    Hej, jag och min M2B åker till island på fredag... ska stötta islänningarna :) Kan ge er en liten sammanfattning på hur det är att vara på island mitt i vintern när jag kommer hem.Ska till NY på bröllopsresa i slutet av augusti. Hoppas på att det inte är 40grader varmt där då.. :)
Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut