• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Ab fab

jordanien o Petra... det är en dröm för mig.

Hemma från Berlin. Om ni är är måste jag verkligen rekommendera något vi gjorde, ett sk gastrorally. Vi bokade en guide som som tog oss runt i Prenslauer o Mitte där vi käkade på fyra olika restauranger. Till skillnad från vanliga konferensmiddagar var det här en riktig höjdare. Vi började med en imbiss som var crosskitchen mellan indiskt/italienskt/kanadensiskt och slutade med en ûber-chic asiatisk restaurang nere vid Alexanderplats.
    www.berlinagenten.com/ Tydligen finns det i Budapest o Zagreb också- nästa konferens där alltså

• Telemarkgrrl

gosnosen, om du ser det här, var bodde ni i San Francisco? Jag har ett svagt minne av att du sa att ni antingen ångrade att ni bott just där eller var väldigt nöjda med det men jag minns inte vilket av det det var och jag minns inte var det var heller.

Jag läser på om San Francisco just nu och blir lite förskräckt över hur mycket det finns att se där, det känns som om tre dagar är alldeles för lite. Min planering håller på att spricka redan.

• Lapinette

San Fransisco är den staden i USA (förutom NY) som jag verkligen vill se!!!

• Telemarkgrrl

Lappis, jag hade i min enfald trott att det var Alcatraz och lite spårvagnar och branta backar och ett trevligt område med restauranger nere vid vattnet men kära nån vad det finns saker att se.

• Originalrosen

Piggelin!
    Vad bra att chefen är borta och trevligt för ditt företag att de fattade att du skulle vara kvar - och få utökat ansvar. Är inte förvånad.

Herr Orginal sitter mitt emot mig, nyduschad i kalsongerna, nöjd och glad över sin nya mobiltelefon. Själv bara fasar jag över att jag behöver byta. Det brukar ta ett halvår eller så innan jag fattar hur ny teknik funkar. Kan inte en telefon bara vara en telefon?!

Tjejer, hur är ni? Gillar ni ny teknik, eller?

• Herr Originalrosen

Lapinette, ämnet "bröllopsresa" är kanske inte den första tråd jag är inne och tittar i, men rätt som det är så dyker jag upp. Annars ubåtar jag mest. Jag har ju en spökskrivare i familjen.

• Originalrosen

*klipper hål i ett lakan och sätter mig vid datorn*

• Herr Originalrosen

*kollar i min nya gadget vad det är för väder ute idag*

• Originalrosen

Själv kikar jag ut genom fönstret.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut