Haha, Herr Originalrosen - jag tror bestämt att du är en smygläsare, eftersom du poppade upp strax efter att jag frågade efter dig
Ni är för sköna, både herr & fru Rosen
Hmmm, teknik - javars, om allt funkar & jag själv slipper rigga trådlöst nätverk, då är jag glad att det finns! Är såååå tacksam för att mannen är den som ser till att det funkar. Angående mobiler, så törs jag knappt tala om hur gammal min nuvarande mobil är - typ 4½ år... Men eftersom jag precis som Lappis mest ringer & sms:ar, använder lite alarm & påminnelser - då räcker det för mig När vi var i SA använde vi mannens mbil för att surfa & insåg först x antal månader att det inte precis var gratis - det var en dyyyyr läxa & tfnräkning
En ev kalenderfunktion går inte att koppla upp mot jobbets Outlook pga brandväggar, så då försvinner ju direkt en massa potentiell nytta man annars skulle kunnat ha av en modernare mobil...
Hmmm, Chateau Musar - jag läser & lär! Köpte förresten ett par flaskor Vila Santa igår, efter tipset här nyligen! Har dock inte hunnit smaka ännu!
Petra - dit skulle jag också vilja åka en vacker dag!
Läste förresten häromdagen att årets upplaga av Årets Kock ska gå av stapeln här i Götet - omväxling förnöjer?!
Var på middag hos några vänner igår där ena halvan av paret kommer från Mexico. Såååå god mat de hade fixat & såååå långt ifrån Santa Marias Texmex...! Fick supergoda Margarithas när vi kom & senare testade vi några olika tequilas med olika lång lagring. Kul att få sig en liten lektion i det!
Nu kommer strax några kompisar över på fika - jag får fortsätta ikväll!