• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Telemarkgrrl

E11a, jadå, det är inga problem att komma över till dom andra två dalarna i systemet (om det inte är snöstorm förstås ).

Jag fattar inte varför det snöar överallt utom där jag är?! Till och med i London!

• Lapinette

Telis - snön kommer i slutet av veckan till Stockholm.

• Telemarkgrrl

Lappis, enligt DN så ska det bli snöblandat regn och då är det ju nästan så att det kan kvitta. Hoppas att dom har fel!

• Telemarkgrrl

Lappis igen, vad kul förresten om ni åker till Kalifornien i juli, då hinner jag få höra en massa "dos and don'ts" innan vi åker!

• Lapinette

Telis - har ni bestämt något mer och hur ser er rutt ut? Jag vet t ex inte alls vart man bör stanna utmed Highway 1. Vill nog helst bara gör ett övernattningsstopp där. Sen så fick jag mail från min väninna "over there" och det verkar som hon + barnen åker till Stockholm den helgen vi tänkte åka dit. Jäkla typiskt ... ska kanske fråga om vi kan ta deras villa i Palo Alto så får de låna vår lägenhet?

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-03 08:51:19 följande:
    Lappis igen, vad kul förresten om ni åker till Kalifornien i juli, då hinner jag få höra en massa "dos and don'ts" innan vi åker!
    Och av någon anledning läste jag doughnuts. (inte ens nära)
  • Lapinette

nenne - är du hungrig, inte hunnit äta frukost än?

• nennesjuttioåtta

jo, men idag blev det bara en tallrik flingor och mjölk och ett ägg med kaviar (inte i tallriken dock). Hur tråkigt som helst. Jag vill ha munkar med hål i!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Lappis, vi har inte bokat än så peppar, peppar... men rutten är iallafall spikad. Har också lite svårt att bestämma var vi ska stanna utefter Highway 1, men det blir antagligen i San Simenon och sen kanske Monterey eller Carmel. Eller Santa Cruz.....aaah, jag har svår beslutsångest över det.

• Lapinette

Jag satt och googlade lite igår men är inte helt på det klara och kanske ska jag diskutera med maken också. Sorry du har nog redan skrivit det tidigare men hur ser rutten ut?

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut