• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Lapinette

Skickade länken till Kuekenhof till maken och han lät måttligt road "ok - I don't know much about tulpan". Han förstår inte varför jag fr o m januari till mars släpar hem famnar med tulpaner varje helg. Han tycker jag ska köpa "riktiga" blommor istället.

• Ab fab

hmmm... min fördomsfulla bild är att män sällan är intresserade av blommor som heminredning

• Piggelin1

haha, Lappis nu fick jag konstiga associationer när jag läste Kuekenhof - om jag ska vara messerschmitt så tror jag det heter Keukenhof. Fast det är ju iofs nästan samma sak...

Jag röstar för Champagne-turen!!

Tooticki - har för mig att Tinga inte var sådär jätteimpad av Mauritius, men kikar hon in här, så kan hon ju berätta själv.

Af Fab - jag var en jättesnabb vända i krokarna senast igår Till veckan blir det nog ingen vända dit, men kanske veckan därpå. Ofta har jag med mig en kollega i släptåg & då är det lite svårt att komma loss, men jag har det absolut i åtanke! Hör av mig om tillfälle dyker upp!

Ja, jag håller tummarna att det ska gå vägen nu! Fotografen var hemma igår, blir intressant att se de nya bilderna!
    ...och nu till veckan ska vi kolla in huset igen - spännande!

• Piggelin1

Kul med San Fransisco bokat - Lappis!

• purjopillan

champagne är ju alltid champagne

• purjopillan

Vi ska åka till thailand på bröllopsresa, ska bo på ett hotell som ligger mitt emellan karon och kata beach på phuket. Är det någon som varit där?

• Lapinette

Tänkt trodde faktiskt att rösterna för Korsika skulle bli fler än för rundturen till svärmor + Champagne under påsk.

purjopillan - var på Phuket för ca 15 år sedan och antar att en hel del har hänt där sedan dess.

• nennesjuttioåtta

jag tror du skrev fel med flit, Lappis.

• Lapinette

nenne - jaaaa, ... skriver mer om det på andra tråden .

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut