• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Mrs  B

Lappis
    First Hotel G är vårat favvis hotel i Götet.
    Våra första dagar som man och hustru spenderas bla där.

• Piggelin1

Länken ovan ser inte ut att funka, testa att kopiera & klistra in istället

• Lapinette

Skrev i andra tråden att det är några artister som maken och jag absolut vill se - Madonna och så Robbie ... shit att jag inte sett honom än! När vi bodde i Cannes så åkte vi över till Monaco på konserter på sommaren. Det var en upplevelse som hette duga. Såg bl a Seal där. Mmmmm....

• Ab fab

jag tillhör dem som inte förstår mig på Amarone tyvärr. jag har varit på två provningar på en vinkrog hör i Göteborg men det var inte min "tekopp".

• Lapinette

Ab fab - har också varit på Amaroneprovning på Vin och Sprithistoriska museet för någon "expert" men blev inte alls impad.

• Ab fab

Hmmm... me likie Vi var där i augusti senast. Nästa resa dit skall vi cykla runt har vi sagt.

• Lapinette

Tänkte korka upp en årgångschampagne på lördag. Vårt sätt att fira alla hjärtans.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut