• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Ab fab

behöver bara namn så bekräftar de. inboxa mig namn o mejladress så får du bekräftelsen

• Lapinette

Ab fab ... har inboxat dig (hoppas jag)!

• Ab fab

Kul att det löste sig med rummet. Hoppas ni får en härlig madonna-helg här i stan.Det är väl bara till att vädra strut-BH:n och kolla in henne.

• feministbrud

Hej alla erfarna resenärer! Någon som varit i södra Kina? Jag vill veta om man behöver malariaskydd där (om man ska utanför storstäderna, alltså).

• Ab fab

Om du vill får du gärna hjälpa mig med Stockholmstips. Jag skall bjuda med mina tre bästisar till Stockholm i sommar. Jag har lånat svärföräldrarnas lägenhet i Vasastan men behöver tips på
    barer
    uteserveringar
    restauranger
    skärgårdsutflykter
    shopping som bara finns i Stockholm
    kultur
    o gärna lite glamourfaktor på det

Lapinette skrev 2009-02-11 12:59:38 följande:
    Tusen tack fab för hjälpen!
  • Lapinette

Ska fundera på Stockholm och komma på något bra!

Gällande Kina har vi bara varit i HK och på Hainan och vi tog inte malaria (höll oss inom civlisation).

• feministbrud

Vi ska till Hainan, men tänkte åka ut i ett naturreservat en dag. Jag vill helst undvika lariam som är pillerna från helvetet.

• Lapinette

Ligger naturreservatet på Hainan? Har en annan väninna som åkt runt lite på själva Hainan och mig veterligen så har hon inte tagit några sprutor innan.

• feministbrud
    Lapinette skrev 2009-02-11 13:58:39 följande:
    Ligger naturreservatet på Hainan? Har en annan väninna som åkt runt lite på själva Hainan och mig veterligen så har hon inte tagit några sprutor innan.
    Ja, det finns något som ligger några mil från Sanya. Men så bra att det verkar vara grönt!
Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut