• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Lapinette

Anne - han finns INTE med på min FB-lista och jag vill inte ha honom där!

AM - fatta vinken! Det där med glass kanske betyder något helt annat i USA??!!

• anne på grönkulla

Nej som sagt några ex har jag inte där vad jag kan komma på - men en hel del annat löst folk från förr.

*grubblar över den dolda innebörden i glass*

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-18 14:10:33 följande:
    AM - fatta vinken! Det där med glass kanske betyder något helt annat i USA??!!
    Typ: "hämnden är en anrättning som bör avnjutas kall" ...? Gulp - tur att jag inte hade tid att "äta glass".
  • Lapinette

AM - i sådana fall passar hästhuvudet förträffligt in i sammanhanget!

• anne på grönkulla

Äta glass låter annars i min öron som en typiskt uttänkt "oskyldig" aktivitet dvs med precis hur mycket baktankar (ooops!) som helst...

• Lapinette

Som att dricka te ... minns när jag blev efter en oskyldig middag, där absolut inget hade hänt och där vi delvis pratat om killen jag precis träffat, blev uppbjuden på te och middagskompisen fullkomligt slängde sig över mig.

• fru AM

Ja - jag misstänker att det var ngt annat han hade i tankarna när han ringde då för snart 3 år sedan ... Jag svarade glatt att jag inte hade tid och så upplyste jag honom om att jag väntade barn med min man. Det var nog DET han blev upprörd över vid närmare eftertanke. Han var själv omgift när glassförfrågan ställdes.
    Surkärring som sagt.

• anne på grönkulla

OMG! Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av *känner efter om de börjar sitta löst* men det finns en del sånt hejdlöst vuxenflirtande som inträffar i tillvaron...

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut