Hej hej,
kul att läsa om era Kalifornien-planer!!
Ang att boka hotell på nätet, så hittade jag denna sajten för ett par-tre år sen www.venere.com/ Fördelen med Venere jämfört med hotels.com är att man inte betalar i förväg. Av princip är jag emot det där att betala för ngt som man inte kommer att utnyttja förrän kanske ett halvår senare (snacka om att att hotels.com tjänar pengar på räntan...). Så då tyckte jag att Venere var kanon. De tog numret till kreditkortet, men det var ju bara för att ha utifall att man inte dyker upp som planerat, som jag tror att de flesta gör.
Tror att Venere ursprungligen är en italiensk sajt, så de har massor av ställen i Italien, Frankrike etc. Verkar som om det finns en hel del i USA med. Sökte precis på LA & fick upp 127 olika hotell. Kanske kan vara ngt för er som planerar era USA-trippar?!
Gosnosen - kul med köksrenovering! Själv stod jag & packade upp lådor i vårt sprillans nya kök i lördags & även en sväng igår. Kul att fundera/planera lite "Hmmm, vad ska man ställa var? Vad blir mest optimalt osv"
Fast vi har inte flyttat in "på riktigt" ännu - kört en massa grejor/lådor nu i helgen & på lördag kommer flyttfirman & tar möblerna. Spännande!
Ella - lät som en underbar resa som vännerna varit på! Har en kompis där båda tog långledigt (också konsulter) efter deras bröllop & drog till SA, Australien, NZ, ngn ö i söderhavet & så avslut på Hawaii