• laris

Den Kreativa tråden!!

Hej alla,

Man kan vara hur kreativ som helst när det gäller bröllop. Inbjudningar, festhäften, rispåsar, dukning, placering, mm

Jag tänkte att vi ska samla en massa bra idéer här och hjälpas åt med en massa tips! Vad har du för kreativa idéer??

• Svar på tråden Den Kreativa tråden!!
  • Luucie

Supersnyggt med tårtfat! Såg att de fått in rosa nu på Lagerhouse

• Kajsalisan

jag gjorde ett försök till egen caketopper idag (är så himla stolt för är vanligtvis allt annat än pysslig). Blev så glad att jag gjorde placeringskorten av bara farten.. Eller ja, ska åka och köpa ett par kilo sten som vi ska binda korten på.. Men ändå!

• Luucie
    Kajsalisan skrev 2009-03-01 23:37:37 följande:
    jag gjorde ett försök till egen caketopper idag (är så himla stolt för är vanligtvis allt annat än pysslig). Blev så glad att jag gjorde placeringskorten av bara farten.. Eller ja, ska åka och köpa ett par kilo sten som vi ska binda korten på.. Men ändå!
    Ja jag såg den ju men kom av mig precis när jag skulle skriva ett inlägg! Den var jättesöt! Bra pyssel!

Men jag tänkte på en sak...hon var inte så lik dig...eller ska du göra tvärtom vad alla andra gör och gå upp i vikt till bröllopet?!
  • Kajsalisan

hahahaa.. man tackar! Jag tänkte gör jag henne tjock så behöver jag inte ha någon panik för att gå upp i vikt.. (fast då kommer jag ju inte i den klänningen jag satt henne i..) Nä tänkte nog från början gjort brudgummen tjock med.. Men nej.. Hahaha får bli en annan till bröllopet, antagligen lite lättare. (räcker kanske att smalna av bruden då? :D )

• Goaste
    Luucie skrev 2009-03-01 23:25:07 följande:
    Supersnyggt med tårtfat! Såg att de fått in rosa nu på Lagerhouse
    Jaha! Men rosa är tyvärr inte min färg
    Ska se om jag kan låna ihop ett gäng, ska även leta på loppis. Man kan ju alltid sälja dem vidare sen efter bröllopet1
  • MyochErlend

Gör ni allt själva till ert bröllop (som inbjudningar, placeringskort, häfte osv.) eller beställer ni ??
    Har ni ngn speciell stil ?? ^går den stilen igenom hela bröllopet ??

Berätta *nyfiken*

• Saggezza

MyochErlend skrev 2009-03-03 11:30:52 följande:
    Gör ni allt själva till ert bröllop (som inbjudningar, placeringskort, häfte osv.) eller beställer ni ??Har ni ngn speciell stil ?? ^går den stilen igenom hela bröllopet ??Berätta *nyfiken*

Jag gör allt själv inklusive bordsdekorationen. Då blir det som jag vill ha det! (Sambon tycker inte att pyssel är roligt och därför skriver jag "jag" eftersom han liksom följer med på det jag gör...)

• lecaroline

En dum fråga. Vigselprogrammet i kyrkan är det vi själva som gör det eller står kyrkan för det??

Svar på tråden Den Kreativa tråden!!