Oj! Jätte fina saker!! Är det små favour askar som du gjort? Hur har du gjort dem??
Mandy OS skrev 2009-03-04 14:12:54 följande:
Ville bara dela med mig av mina pyssel till vårt bröllop i maj. Jag är ju pysselgalen och är inne på att göra allt själv. Inbjudningskort, plaseringskort, strutar till barnen, klänningar, korgar till blomsterflickorna, ringkudde, festprogram, rosenbågen m.m.m. några smakprov finns i mitt galleri om ni är nyfikna.
Ni kanske kan komma med ett råd till mig?!
Vi har Lila och Grå/silver som färgtema, inbjudingar och festhäfte är i Lavendel lila, med grå band (finns i mitt galleri)
Ja sitter precis med bordsdekorationer och sånt, vi ska ha vit duk, vitt porslin, vita blockljus i tre olika höjder, med lila dekorationer på och "under". Ska ha en sort favourask, som samtidigt tjänar som borsplaceringslapp med samma lila, och höga coctailglas med ett blomsterarrangemang i. Men nu till mitt krux, hade gärna haft en löpare i samma ljusa lila för att lysa upp vet någon vart det finns?? och så till servetterna, vad ska ja ha för servetter, finns knappt några så ljusa lila toner
någon som har lite ideer till denna fattiga dukning??
Hälsningar från en kreativ hjärna med idestopp till alla er andra kreativa hjärnor därute!!