• laris

Den Kreativa tråden!!

Hej alla,

Man kan vara hur kreativ som helst när det gäller bröllop. Inbjudningar, festhäften, rispåsar, dukning, placering, mm

Jag tänkte att vi ska samla en massa bra idéer här och hjälpas åt med en massa tips! Vad har du för kreativa idéer??

• Svar på tråden Den Kreativa tråden!!
  • MiaAnd

Gaah! Har fortfarande inte hunnit börja med inbjudningarna... Mitt hem är ett fullständigt kaos! (Vi har precis flyttat) Hoppas verkligen kunna börja snart. Lovar att hålla dig underrättad!

• laris

När gifter ni er?

MiaAnd skrev 2009-02-01 13:36:38 följande:
    Gaah! Har fortfarande inte hunnit börja med inbjudningarna... Mitt hem är ett fullständigt kaos! (Vi har precis flyttat) Hoppas verkligen kunna börja snart. Lovar att hålla dig underrättad!
  • MiaAnd

25 juli, men vill skicka iväg dem snart så att folk kan ansöka om semester om de behöver.

• lecaroline

jag tänkte prova om det går att spreja färg på växter. Som jag sätter i kruka..

• laris

Jag har tänkt spreja kottar med guldfärg och använda de som placeringskortshållare. Någon som har provat det?

• lecaroline

Nej, men det låter ju jätte bra!!

• MadTezz

Har samlat på mig massor av mindre sibylla burkar, som jag kommer klä med aluminumfoliè och sen sätta ett vitt satinband runt. De kommer vi ställa ut på borden och ha som blomvas.
    Har även köpt ramar i trä på IKEA, som jag kommer måla i silver och dekorera dom med hjärtan, i dom kommer det stå bordsnummer.
    Köpte en vit målarduk på panuro som jag kommer klä med tyg, på den kommer vi sen sätta upp bordsplaseringen, så gästerna ser vart dom ska sitta. Kommer fästa bordsplaseringen med nålar, och dekorera duken med en sliver gelang i från IKEA. (De sålde det nu under jul för att ha i julgranen).

• lecaroline

Barnmat burkar. Sätt ståltråd runt så har ni massor med lyktor som man kan hänga både inne och ute..

Svar på tråden Den Kreativa tråden!!