• laris

Den Kreativa tråden!!

Hej alla,

Man kan vara hur kreativ som helst när det gäller bröllop. Inbjudningar, festhäften, rispåsar, dukning, placering, mm

Jag tänkte att vi ska samla en massa bra idéer här och hjälpas åt med en massa tips! Vad har du för kreativa idéer??

• Svar på tråden Den Kreativa tråden!!
  • DanKat

Japp, Panduro är generellt rätt dyra tyvärr...

• laris

Tyvärr så tyckte jag också att panduro också var dyrt...

• DanKat

Men jag tycker man kan hitta stämplar på rea lite nu och då på olika hobbyaffärer iaf Embossingpulver har jag däremot aldrig sett någon affär som rear ut, utom då ett företag hade totalutförsäljning och sålde burkar för 10kr/st Gissa om jag shoppade loss rejält

• Kirsto
    haennish skrev 2009-02-14 00:49:16 följande:
    finns det nåt pysselproffs här som kan tipsa mig om var jag ska köpa embossing- och stämpelsaker... Jag tänkte prova och leka lite och vill inte bli ruinerad. :) Vilka är bäst/billigast?
    Jag har bara koll på Stockholm. När det gäller stämplarna så tycker jag egentligen att priset spelar mindre roll än motivet, så jag köper den bild jag vill ha. Däremot kan du komma billigt undan om du köper omonterat och monterar själv istället, men det beror lite på om du tycker att det är värt besväret. Jag handlar mycket på Skapa hobby, bra affär som ligger hyfsat nära mig. Ljunggrens papper i gamla stan har stans klart bästa utbud på embossingpulver och många fina stämplar (märket Hein Design).
  • laris

Ååå skapa hobby är min favvobutik. Har handlat allt som har med bröllop och göra där! De är så himla trevliga tycker jag.

Omonterade stämplar har jag däremot aldrig sett...

Kirsto skrev 2009-02-14 11:27:23 följande:
    Jag har bara koll på Stockholm. När det gäller stämplarna så tycker jag egentligen att priset spelar mindre roll än motivet, så jag köper den bild jag vill ha. Däremot kan du komma billigt undan om du köper omonterat och monterar själv istället, men det beror lite på om du tycker att det är värt besväret. Jag handlar mycket på Skapa hobby, bra affär som ligger hyfsat nära mig. Ljunggrens papper i gamla stan har stans klart bästa utbud på embossingpulver och många fina stämplar (märket Hein Design).
  • Goaste
    Goaste skrev 2009-02-14 00:39:23 följande:
    Har du kollat på Tradera?
  • Kirsto
    laris skrev 2009-02-14 11:31:16 följande:
    Ååå skapa hobby är min favvobutik. Har handlat allt som har med bröllop och göra där! De är så himla trevliga tycker jag.Omonterade stämplar har jag däremot aldrig sett...
    Ja visst är de bra? De omonterade stämplarna hänger vid kassan.
  • DanKat

Dog den här tråden efter krånglet på BT häromdan? Puffar lite och hoppas på fler kreativa tips!

• laris

Jaj jag försökte och lägga in något inlägg men de kom inte med
    =(

kommer inte ens ihåg vad det var jag ville skriva =)

DanKat skrev 2009-02-16 20:11:29 följande:
    Dog den här tråden efter krånglet på BT häromdan? Puffar lite och hoppas på fler kreativa tips!
  • DanKat
    laris skrev 2009-02-16 20:50:13 följande:
    Jaj jag försökte och lägga in något inlägg men de kom inte med =( kommer inte ens ihåg vad det var jag ville skriva =)
    Det var inte nr 59 eller 61..? Det var nämligen meddelandena däromkring som kom helt fel, de lades in typ en hel sida bakåt...
Svar på tråden Den Kreativa tråden!!