Den Borgerliga Tråden 2
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
Vi har en backup-plan att vara inne i ett torn ifall det regnar.
Vi kommer att vara inne in en av salarna om det regnar.
Vi tänkte också ha vår ceremoni ute och tänkte ha så om det nu inte vräker ner. Regnar det lite lätt så är det paraply och gummistövlar som gäller för vår del :)
Regnar det alldeles för mycket så kommer vi nog att ha vigseln i partytältet där middagen och festen sedan kommer att hållas.
Vi funderar på att ta me våran paviljong i smide och med vitt tygtak ifall det skulle regna, gästerna kan ta skydd under ett stort verandatak som lämpligt nog finns där vigselplatsen är.
Ska faktiskt träffa vf snart och diskutera plan B OM det skulle vräka ner.
jag funderar på hur många låtar man ska ha. Vi har en ingångslåt och en under vigseln, och sen utgång. Ska man ha en till? ceremonin blir ca 15-20 min, såå jag vill ju heller inte att det ska bli mer musik än annat..
vad tror ni?
Vi har nog tänkt göra som ni, dvs en ingångslåt, en låt under vigseln och sen en utgångslåt. Känns lagom på något vis. Vi har tänkt ha någon/några dikt/er också och vi känner nog att det får räcka. För som du säger, det är lätt att det blir lite för mycket musik annars.
Vi kommer att ha en massa musik, har vi lyckats få dit en tjej att sjunga o en kille att kompa så vill vi höra dem till max. Så det blir en ingångslåt (på datorn), tre låtar och sedan en utgång. En kompis skall läsa en dikt och sedan tror vi att vår vf vill säga en del oxå. Skall träffa honom nästa vecka och stämma av.
tx2; har ni fått tag i honom nu?
Nä, han ringde oss
va skönt!