Barnkarusellen snurrar vidare
Skönt för dig att det är över snart. Även om det är jobbigt nu så blir det säkert ett fint minne...
Skönt för dig att det är över snart. Även om det är jobbigt nu så blir det säkert ett fint minne...
Koko, , vilken lampa!!
Telis, jag kör också på din stil och ser hur det kan bli om man fixar till det. Jag föredrar faktiskt att köpa en sunkig lägenhet med bra grundpotential och renovera själv än att köpa en "fräsch" som jag inte gillar stilmässigt.
Antimakass, ett nytt ord och begrepp för mig, men jag måste erkänna att även om jag inte har sådana själv så placerar jag gärna ut filtar på strategiskt utvalda ställen, tex vid huvudet eller armstödet.
Muggles, fy fan för magbakterier!! Stackare! Krya på dig!
Mrs B, brrrr...lyrik...usch nej, jag är inte bra på lyrikanalys. Frejis är det säkra kortet!!
Min litteraturgud!
Bluebride, härligt att få hem lilltjejen!
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/182154
Det är nog mitt drömboende. Synd på den höga månadsavgiften bara...(Ja, jag är van att bo sjukt billigt)
Koko, haha, en aaaning löjlig formulering. Det jag gillar nog mest med lägenheten är att det är gamla industrilokaler och att den inte är geometriskt perfekt.
Lappis, mmmmm...bubblor! Gott!
Casa Telis är ett utmärkt val för kvällssupé!
Hahaha, samlar man ihop alla piller, sprayer, hormoner och örter som har blivit använda inom trådens medlemmar kan det bli riktigt party!!
"inom trådens medlemmar"? Hm, hur tänkte jag egentligen?
Grattis till de snartida djurägarna! Jag är så avundsjuk!!
Koko, vad är det för häck?
AM, lyssna på Tinga! Det låter som om hon har fantastiska ideér!
Vad nyfiken jag blir på bilderna! Visst är galleriet flyttat....? Skulle jag kunna ta del av det nya?
Hej Frullan förresten!! Det var länge sen!