Barnkarusellen snurrar vidare
Nenne,
Nenne,
Nenne, hahaha, syftade snarare på det rödlätta färgen!
Fnissar lite över tanken på Frejis som tuggar i sig makens huvud! Lagom bisarrskojigt!
Jo, tror ni inte att det kan vara fuktigheten (vid mens, äl, och grav) som lurar kroppen till större lust?
EA, kul att brödet blev funkis!! Fast jag håller med om att färgen är urtrist. Jag knådade för hand, så det kan vara det som var felet. Tyckte du att det jäste som med vanlig vetemjöl? Var det trådigt?
EA, känner igen lerkonsistensen. Återkom gärna med om smakresultat!
Ha det trevligt EA!
Telis, sen när du har blivit en hejare på att göra pizzasallad kan du prova en annan variant. Strimla vitkål fint, nån matsked matolja (utan framträdande smak), saft av minst en citron, salt och hackad persilja. Asgott och relativt nyttigt!
BS, oj, det låter jättetungt! Tyvärr har jag inget vettigt att säga när det gäller barnuppfostran...
...det låter förmodligen löjligt men om hon har skrikit så länge borde hon ju vara helt slut snart, och kanske mer mottaglig för en "diskussion".
Ännu en härlig och solig dag! *zzzzzzz*
Telis, hur blev pizzasalladen? Är receptet något att spara på?
AM, fänkålssalladen lät asgod! Ska nog göra en sån.
BS, jag hoppas att ni blev sams igår och att ni fick ett bättre avslut på kvällen!
Koko, eländes elände med förkylning!! Krya på dig!
Cicci, låter som om ni har haft en mysig dag på Kulturhuset!
Idag bär det av mot kolonin. Ska rensa, rensa, rensa bort gammalt och torrt. Eller så ska jag fika, fika, fika med grannarna. Ska bara gäspa färdigt....
Ore, har du provat Postafen eller Lergigan? Båda kan fungera vid illamående. Dock blir man lite trött av dem i början.
Åh, pratar ni färg?! Jag är också helt sjuk efter grönt nu. Det började för några år sen med limegrönt, men nu har det spridit sig till alla möjliga nyanser av grönt. Gärna blandat ska det vara.
Tillbaka från trädgårdsrensning. Oj, vad det är mycket att göra där ute! Jag hade hoppats på att löven på gräsmattan skulle försvinna på något mirakulöst sätt...självklart uteblev miraklet. Ska köpa några ton med bark i vår, så jag slipper rensa ihjäl mig.