• Page

Barnkarusellen snurrar vidare

Koko, hmm visst är det du som är glutenintolerant? Har du tips på ett gott mjukt bröd? Eller glutenfri mjöl som man kan baka med?

• Page

Nenne, blev det nån ny frisyr?

Jag har inte klippt mig se min frisör gick på sin mammaledighet i september! Tycker nog att det är dags för henne att återvända....

• Page

Tack EA! Jag har dock försökt att bara på Lailas mjöl men det gick inte bra. Degen jäste knappt, det var ingen "stuns" i den och när bullarna var färdiggräddade såg de ut som marängbollar (som var så hårda att de kunde klassar som mordvapen).

• Page

Lycka till EA, hoppas att det blir gott!! Om ditt bröd blir bra då vet jag att vi gjorde något fel.

• Page

Koko, oj, vad glömsk jag är. Har faktiskt inte provat finaxmjölet.

• Page

EA, stressa inte i onödan nu! Det är inte alls omöjligt att jag gjorde nåt misstag när jag bakade. Jag bakar ungefär en gång om året (kladdkaka), så det är stoooor sannolikhet att det var mitt fel.

• Page

Ore, shit, det låter som om din vän har provat många olika varianter!

Telis, surt att du måste vänta så länge för tid!

Liten, hahahaha!! Så du har lite magknip att "se fram emot" nu då? Jag är alltid bäst i magen när J är borta vardagarna.

• Page

BS, men tänk vilken rolig historia det blir att berätta för barnen om det tar sig!

• Page

Vädret är helt osannolikt fint här i hålan. Jag borde ta mig till kolonin och rensa, men ju mer sol det är desto tröttare är jag. Gääääsp...skulle kunna sova lite middag nu.

• Page

Ore, hahahaha! Tur att du inte rakade bor fel hår iaf!

Nenne, vem är inte lycklig på en haschdoftande hängmatta?! Jag har tyvärr ingen hängmatta (med eller utan knarktrådar), fast jag har spanat in en snygg från Fatboy som jag vill haaaaaaa.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare