• Page

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne, åh vad kul att shoppa kattsaker!! Minus peruken så klart...Jag håller med Koko, jag tror inte heller att du kommer behöva fuskklätterträd om du katten får vara ute. Om det blir en innekatt är det nästan ett måste, och tyvärr så bör de stå centralt för att katten ska använda det.

Jag är ingen kakmänniska men jäklar vad gott det lät med bla dumlekakor! *dregel*

• Page

Muggles, konstig dokusåpa! Jag hade förmodligen fastnat direkt!

• Page

Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite gulligt med kläder på djur...Inga av mina djur har dock uppskattat kläder så de har sluppit.

• Page

Nenne, jag skrämde J med att googla "sy hundkläder". Hahaha, stackarn, han kommer inte vilja gå ut med en hund iklädd tröja!

Jag tror på FL, det hänger massa skumt folk där!

• Page

Vickan, hipp hipp och grattis!! Härligt, ännu ett år!

Ore, kul att det gick bra (trots sega muskler)!!

Mrs B, grattis gånger 2 för den klarade grammatiktentan!! Urrk, det var den allra värsta av alla tentor tyckte jag. Idag, typ 5 år senare kan jag "substantiv är namn på ting, tex boll och ring"!! Kan fortfarande inte höra ordet "syntax" utan att kallsvettas.

Åh, det ser ut som om vi "blir med valp" vecka 30. Kuuul!!

• Page

Herrejäklar ja...många av oss hade kunna vara mor/farmödrar! Det är ju inte klokt. Min mormor var 39 när jag föddes, och hon var enligt mig urgammal (sett med en 5-årings ögon). Även om jag tittar på kort när hon är runt 45 år tycker jag att hon ser mycket äldre än dagens 45-åringar.

Jag skrattade högt för mig själv när Telis fällde mormorkommentaren, men det är ju helt klart möjligt. Skrämmande.

Nästan lika skrämmande som min obefintliga karriär! Jag skulle mer än gärna tråka på jobbet just nu.

Vickan, bra att du lyckas med att sitta i lugn och ro i solen. Det är nog nyttigt för dig!

Själv så har jag tillbringat ännu en dag med att rensa på kolonin. Idag var det hallonbuskarna som tuktades och jag funderade länge på hur jag ska lyckas ta död på humlen, men kom inte fram till en vettig och ofarlig lösning.

• Page

Ore, snällt att du undrar över min mamma, och det är som Vickan säger helt ok med henne nu. Exet är galnare än någonsin, men min mamma mår mycket bättre psykiskt nu när hon har flyttat ut. Dessutom så dejtar hon en ny gubbe och det hjälper väl humöret på traven.

Izzie, angående hunden så är det en svart dvärgschnauzer som vi ska ha.

Vickan, hahaha...min telefon var så het att hela jag var svettig efter samtalet! Har förresten nu bokat in mötet med chefen...på onsdag smäller det!

AM, har du alltid varit så rolig? Jag skrattar åt nästan varje inlägg du skriver!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare