-
Telemarkgrrl skrev 2009-03-30 16:00:50 följande:fru AM skrev 2009-03-30 15:54:30 följande:Oh, precis vad jag gillar.
-
AM, sjukt nog glädjer jag mig mer åt hunden än vad jag gjorde åt vår "karusellperiod"!
Nej, vi har inte tänkt ut ett namn än. Väntar och ser vad kenneln ger valpen för namn. I första hand vill jag nog ha en hane. -
-
Schnauzern Schnorre....den store? Tja, varför inte?
-
Har man inte kunnat se skadan med blotta ögat?
-
...och ganska skrämmande också Mugglan. I min enfald trodde jag att vattenskador var mycket synliga, nu vet man inte vad som lurar i golvet och i väggarna. Skönt att det gick på garantin i alla fall!
-
Lappis, usch, hittade maken en knöl?! Fy så hemskt obehagligt! Skönt att den visade sig vara godartad.
-
Lappis, hur är stämningen på jobbet nu?
-
Blä, man ska aldrig söka på internet gällande sjukdomar. ALLT visar sig vara cancer! (sa hypokondrikern).
Hos oss är det ganska lugnt på sjukdomsfronten. Än så länge visar inte J upp några sjukdomstecken, men transplantationen har tagit rätt hårt på honom. Han har fortfarande dåliga värden, bla kraftigt sänkt immunförsvar. Han har tyvärr utvecklat laktos/gluten-intolerans. Men han har börjat jobba igen, och då känner han sig mycket piggare och gladare! -
Oj, vad otroligt jobbigt för er anställda också!