Barnkarusellen snurrar vidare
Tack Koko!! Det är alltid intressant att få höra om andras häckar!! Då får jag kanske tips vad jag ska göra med min...
Tack Koko!! Det är alltid intressant att få höra om andras häckar!! Då får jag kanske tips vad jag ska göra med min...
Guuuud så kul med bilderna!! Det var massor nytt där ju! Och alla barnen som har blivit så "stora"...(vilken vidrig gamling kommentar det är) Roligt att se EA, Kängu och Ore som jag inte sett tidigare.
Snaily, se till att vi får se bilder på nytillskottet snarast möjligt!
Ego och meningslöst, jag funderar på att bleka mitt hår! Hjäääälp! Min plan är inte att bli blond utan att återfå min naturliga hårfärg, ljusbrunt. Orsaken till att jag funderar och inte gör det beror på att det är dyrt (ca 2500) och det finns inga garantier att resultatet blir snyggt, eller att mitt hår klarar av en avfärgning. Jag är säker på att jag kommer att hata vara ljus, men jag hoppas på att vänja mig och det vore dessutom ljuvligt skönt att slippa färga det varannan månad (och då ser det ändå ut som skit i en av månaderna)
Hmm, en annan fördel med ljusare hår är att jag förmodligen kommer se lite snällare ut och förhoppningsvis göra ett bättre fösta intryck!
Just det MSW! Det blir svårt att bestämma sig...
Fast om jag börjar svammla något om att jag ska sola, lyssna på Lady Gaga och köpa pumps, då vet ni att jag har drabbats av en hemsk depression!
MSW, japp, jag förstår. Problemet med mörkfärgade hår som ska blekas är att resultatet ofta blir orange och det kan vara svårt att färga över. Att låta min naturliga hårfärg växa ut är inget alternativ för mig. Har redan nu ca 2 cm utväxt och det ser hemskt ut!
...och inte klär mig ett dugg! Har provat.
Telis, tack!
MrsB, gör man det hemma går det säkert bara på några hundringar, men jag vågar inte hålla på med blekning själv.
Vad kan de röda prickarna vara för något?
Koko och Liten, tack för tips! En långsam process dock, och jag har inte så gott om tålamod. Får se om jag vågar riskera att bli orange eller hårlös! Intet stort problem egentligen, men jag tycker att det är skönt att flytta min fokus från andra större och allvarligare problem.
Lappis, det allra bästa alternativet vore vackert ljusbrun a la Vickan och Telis!
EA, haha, jojo, fast jag skulle säkert ta god tid på mig välja mellan olika mössor då!
Frejis, skönt att du har orkat rota fram dem! Det är som sagt inte så lätt...
J fick fel medicin i veckan (inget livsavgörande dock), som tur är brukar han alltid kontrollera vad han får.
Kul att "se" dig Snaily!
Kjell-Henry? Bo-Inge? StyrBjörn? AsBjörn? Det finns en del läckra Björnkombinationer...
Veterinär ja...även min gamla flickdröm som gick i kras av samma anledning som Frullan. Konstigt nog var det min enda dröm.
Lappis, hahaha, låter precis en av mina vänner! Hon lekte präst och församling som liten.
Lappis, knackade du dörr?
Nurse Rached...urrk. Hon förstör alla mina drömmar om psyksjukhus!
Grattis till ett datum AM!!
Kattnamn...Js förra katt hette Hunden. Gulligt!
NU ska jag läsa vidare!
Tankar till dig Vickan!
Lycka till idag Liten!
Mrs B, fyyyyyy för halsfluss! Eländes elände! Krya på dig!
Koko, hade du lagt in en bild på katten? Hittar inte den...
Nenne, vad roligt med en ny familjemedlem! Jag hoppas att hon skärper sig med stojandet på nätterna...min katt sov det första halvåret på toaletten...