• Page

Barnkarusellen snurrar vidare

EA&MJ, äh, egentligen är det inget som helst fel på mysbyxor, utan snarare sånt som kan hänga ihop med det tidigare nämnda plagget. Ett par fräscha, snygga och rena mysbyxor är ett perfekt plagg att ha på sig hemma.

• Page

Liten, jag skulle nog gå till frisören om det är första gången du ska tona håret, men om du bestämmer dig för att tona hemma använd en enkomponent-toning. En som går att tvätta ur efter några få tvättar. Det är inte ett dugg svårt att tona håret hemma, även om man har långt hår, men frisören kan hjälpa dig med val av färg och sånt.

• Page

Snaily, lycka till med valpen! Hoppas att allt går väl.

• Page

Telis, enligt uppfödaren blir det svarta valpar. Ja, om det blir några. Och de är så grymt söta (som ifs alla bebisdjur är) att jag höll på att stjäla några när jag var hos uppfödaren. Hon har en kull med vita just nu.

• Page

Trist Telis, men då finns det iaf en chans på lösning!

• Page

"blixtlås på magen"

Det blir en dvärg. Bor i en liten lägenhet och är ganska lat. har läst mig fram till att dvärgschnauzern inte är så otroligt motionskrävande och nöjer sig med vanliga promenader.

• Page

Telis, en sjukgymnast som kan hjälpa dig med träningen är inte en tokig idé. Har en vän med otroligt dålig rygg som blev riktigt bra med hjälp av träning med en sjukgymnast.

• Page

Hahaha Lappis, alternativet låter inte så trevligt!

AM, en svart hund blir det nog. Det är mycket mysigare med mjuk päls, men fördelen med den här rasen är att den inte fäller mellan trimmningarna. Man drar tydligen bort gammalt hår på hunden (uäk, låter ont och läskigt) för att behålla den sträva pälsen. Rakar man hunden blir pälsen mjukare men solkigare i färgen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare