• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Min mans båda systrar fyller år på samma dag (och deras pojkvänner fyller också år på samma dag, men det hör ju inte riktigt ihop med detta resonemang ). Min lillasyster var planerad att födas på min födelsedag, och kom 4 dagar senare.

Dessutom fyller min man och min mamma år på samma dag, men det hör ju inte heller hit...

• Ankan80

Lite lustigt!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 11:38:09 följande:
    Min mans båda systrar fyller år på samma dag (och deras pojkvänner fyller också år på samma dag, men det hör ju inte riktigt ihop med detta resonemang ). Min lillasyster var planerad att födas på min födelsedag, och kom 4 dagar senare.Dessutom fyller min man och min mamma år på samma dag, men det hör ju inte heller hit...
  • Ankan80

Usch! Jag börjar nog få foglossning. Känns ibland som om jag skall delas i två när jag är ute o går. Hoppas inte det blir värre :-P

• Hvidbrud

Nu har vi sett lillplutten!!! Ååååhhh!!! Den var så sööt!
    7,4 cm och BF blev flyttat till den 31/8! Efter att ha mätt och jämnfört blodprov osv beräknades risken till 1:8526, och det var jätte bra sa sjuksköterskan.
    Och världens finaste lilla näsa kunde man se! Armar och ben och blåsa och mage hade den...

Ska se om jag kan lägga upp några bilder ikväll, men nu måste jag susa iväg på arbetet, så klienterna inte ska stå ute i kylan och vänta.

Tack för att ni höll tummarna!!! *Kram*

• Ankan80

Åhh va roligt Hvidbrud!!!! Grattis!!!!
    Ser fram emot bilderna!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 12:58:04 följande:
    Nu har vi sett lillplutten!!! Ååååhhh!!! Den var så sööt!7,4 cm och BF blev flyttat till den 31/8! Efter att ha mätt och jämnfört blodprov osv beräknades risken till 1:8526, och det var jätte bra sa sjuksköterskan.Och världens finaste lilla näsa kunde man se! Armar och ben och blåsa och mage hade den... Ska se om jag kan lägga upp några bilder ikväll, men nu måste jag susa iväg på arbetet, så klienterna inte ska stå ute i kylan och vänta.Tack för att ni höll tummarna!!! *Kram*
  • Blivande fru L

Grattis Hvidis! Härliga besked.

• Ninnispinnis

Åh, Hvidis, vad underbart! Du sa ju 28/8, så det passar kanske bra? Vill se bild!!!

• Ninnispinnis

Usch och fy och nej! Hoppas verkligen inte att det blir värre. Håller tummar och tår för det också

Ankan80 skrev 2009-02-26 12:52:41 följande:
    Usch! Jag börjar nog få foglossning. Känns ibland som om jag skall delas i två när jag är ute o går. Hoppas inte det blir värre :-P
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)