• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Oh, det var riktigt nära bröllopsdan det du!

• ingenjörsbruden

*vinkar glatt till alla*

Vi har BF 4 sept!

Det känns lite småskumt....det finns ett litet liv där inne med hjärta, armar o ben.....o en rätt söt näsa!!
    Naturen är förunderlig!

Blivande fru L: Är liksom lanovia nyfiken på hur planeringen ser ut nu....*håller tummen så den blir BLÅÅÅÅ*

Idag mår jag skit.....har ont i huvudet, ont i bihålorna, ont i kroppen o känner mig i allmänhet rätt överkörd....hoppas INNERLIGT att det inte är influensa eller nåt....
    Dricker mkt vatten så det kan inte vara vätskebrist....möjligen för mkt jobb!!

• Hvidbrud

Eller möjligtvis en bebis? Bihålshuvudvärk är vanligt pga hormonern... Värmeomslag i 10 min + kallt omslag i 10 min kan hjälpa... Kan ju vara lite spänningar från igår som släpt? Annars skjuter jag skarpt på alla influensabaktilusker i närheten! *Pang pang*. Krya på dig!

• Hvidbrud

Här var det lugnt dag...
    Ingen som närmar sig BIM (jo en om jag nte missminner mig.. Jag sitter i bakhåll för dig och skjuter på indianerna om de sklle komma från detta hållet...)?

• Ankan80

Hihi...ja, det är lite roligt....

fast jag hoppas eg. på 090909. Det hade varit coolt!

lanovia 08 skrev 2009-02-25 10:42:21 följande:

Oh, det var riktigt nära bröllopsdan det du!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-25 11:43:49 följande:
    Eller möjligtvis en bebis? Bihålshuvudvärk är vanligt pga hormonern... Värmeomslag i 10 min + kallt omslag i 10 min kan hjälpa... Kan ju vara lite spänningar från igår som släpt? Annars skjuter jag skarpt på alla influensabaktilusker i närheten! *Pang pang*. Krya på dig!
    Nopp inte är det väderomslag...har kollat med min syster som brukar ha väderberoende känningar i bihålor o huvud. Hon mådde toppen idag...så det är nog influensa.....ööööörk!

Skjuter osså på indianer för de som BIMar!
  • Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-02-25 13:55:56 följande:
    Här var det lugnt dag... Ingen som närmar sig BIM (jo en om jag nte missminner mig.. Jag sitter i bakhåll för dig och skjuter på indianerna om de sklle komma från detta hållet...)?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)