• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Hrrmmppfffff Känsliga? Vem? *tittar mig omkring efter känsliga individer*

Hvidbrud skrev 2009-02-24 14:45:27 följande:
    Jepp! MorgonYoga gör underverk. (och lång myshelg med en kåt man spelar log sin roll också... )
  • ingenjörsbruden

60,6 mm lång!!

Är så glada att vi gjorde detta UL....för det dröjer ju ett tag tills v 18-20-UL.
    Maken har ju lite svårt att riktigt greppa.....det syns ju knappt på mig ännu så han var väldigt glad att få se battingen!

• Ankan80

Åhh va roligt ingenjöris!!!!! Grattis Måste vara helt fantastisk känsla.....
    Då är du en dag före mig nu

Vi får väl se för min del hur det justeras i v. 18

ingenjörsbruden skrev 2009-02-25 08:03:12 följande:
    60,6 mm lång!! Är så glada att vi gjorde detta UL....för det dröjer ju ett tag tills v 18-20-UL. Maken har ju lite svårt att riktigt greppa.....det syns ju knappt på mig ännu så han var väldigt glad att få se battingen!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-25 08:12:25 följande:
    Åhh va roligt ingenjöris!!!!! Grattis Måste vara helt fantastisk känsla.....Då är du en dag före mig nu Vi får väl se för min del hur det justeras i v. 18
    Verkligen en underbar känsla....helt obeskrivlig!

Ja det där är ju visst lite fram o tillbaka.....men jag var visst inte helt fel på det när jag räknade fel sist!! *hahahaha*
  • Ankan80

Nä, just det

ingenjörsbruden skrev 2009-02-25 08:23:31 följande:
    Verkligen en underbar känsla....helt obeskrivlig! Ja det där är ju visst lite fram o tillbaka.....men jag var visst inte helt fel på det när jag räknade fel sist!! *hahahaha*
  • lanovia 08

Ingenjören, jag smälter! Tänk vilket liten en, redan ett liv i din mage.

• lanovia 08

Ok, då håller jag tummarna för att allt går vägen. Har ni något datum än för när ägg skall plockas och befruktas?

Blivande fru L skrev 2009-02-24 14:55:42 följande:

Lanovia: Ja, det borde gå att få till ett barn som har mina och makens gener. I värsta fall är kvaliteten på hans spermier för dålig och måste vi kanske använda donerad sperma istället. Vi ska förstås göra alla försök som går med makens spermier men om det inte lyckas är donerade simmare ett alternativ som vi kan tänka oss.Ingenjören: Har du varit på UL idag? *Nyfiken*
  • lanovia 08

Undrar förresten också vad som hänt med emmet99. Hon blev gravid men sen då? Kom tillbaks till oss. Lämna oss inte här i ovissheten.

Godisråttan är också en sådan som är borta. Hon har varit borta flera månader nu tror jag. Ändå är det så att hon saknas.

• lanovia 08

Hörr ni, ni gravida vad har ni för beräknade födelsedatum?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)