• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Tror det är lite för jag inte rört mig så mycket på ett tag heller. Längtar till det blir lite ljusare o varmare så man kan ut o cykla lite.

Nu blir det mest simning...fast simmade inte förra veckan pga sjukdom

• Hvidbrud

Simning är ju jättebra! JAg har lite lust också, men sen är det ju so urbota kallt i vattnet. Det avskräcker mig lite...

• Ninnispinnis

Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom

Ankan80 skrev 2009-02-26 11:59:41 följande:
    Lite lustigt!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-26 15:54:26 följande:
    IngenjörsbrudenJo, det hade varit mysigt, men det är "bara" 4 1/5 v. till UL så vi får väl vänta på det
    Ja den som väntar på något gott...
  • Hvidbrud

Jag är född exakt 9mån efter midsommarafton! (som mina föräldrar firade med fylleslag på riktigt 70tals-maner... Hi hi!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 16:23:40 följande:
    Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom
  • Hvidbrud

Jag är född exakt 9mån efter midsommarafton! (som mina föräldrar firade med fylleslag på riktigt 70tals-maner... Hi hi!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 16:23:40 följande:
  • Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 16:27:33 följande:
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 16:31:20 följande:
    Och min syster 9 mån efter kräftskiva...
    Vår batting kommer 9 mån efter bröllop!!! *hehehe* Dock inget fylleslag!

Det brukar vara en skock ungar i varje klass som blivit till vid midsommar... Eller efter elavbrott!!
  • Hvidbrud

Vår bebis kommer 9mån efter att jag var på girls-night-out... Eller dagen efter iallafall. Nydansad och glad och med längtan efter min man i blodet!

Ninnis: Bra att du tar det lugnt, gumman.

Sååå romantiskt med bröllopsnattsbebis!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)