• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Fixa! Pronto! Vips har ni en 8-åring som sussar sött medan ni lipar under det ni läser era minnen...

Idag tappade förresten min son sin första tand! Medan han åt chokladboll...

(Han har två tappade sedan förut, men dem fick han utslagna ifjol på bandyplan-gissa om det blev fart på mammna och pappan när de ringde från skolan och sa DET då???)

ingenjörsbruden skrev 2009-02-26 23:37:23 följande:
    då måste det vara ngt sånt vi känt Hvidis!!! Får se till att fixa en anteckningsbok medigenast! Nattinatti!
  • Ninnispinnis

Åh, Hvidis, vilket gullepluttigt litet knyte! Underbart!

Och Blommis, vilka fina minnen! Och första tanden, stora killen!

• Ankan80

Åhh vilken söting!!!!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 21:41:59 följande:
    Så! Nu är bilden uppe!
    På tal om tillverkningsdag. Tror vår gjordes omkring Lucia. Fast utan lussevakan
  • Ankan80

Här var det dött som i graven. Alla fredagströtta?

• Ore

Nej, men jag fick en liten släng av melankoli och "fan att jag inte är gravid-känslor" och håller mig därför undan litet när alla visar sina UL-foton... Återkommer när det gått över...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)