• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

Åhh va härligt, Hvidis!
    Visst är näsan helt bedårande!!!

Ankan: Näää fya mig...foglossningar så snart....det är inte muskelfästen som du känner av?! Hoppas verkligen att det inte blir värre!! *skickarenbamsekram*

• Ankan80

Ingenjöris:
    Vi får hoppas på det. Gör inte ont om man trycker utan bara när man går. På blygdbenet alltså....

Man har ju läst om de som har kryckor hela grav. :-P..blä!
    Nä, vi får hoppas på det bästa....

• lanovia 08

Härligt Hvidis!

Ankan hoppas det inte blir värre.

• lanovia 08

Appropå det där med att få sina barn väldigt nära varandra. Då verkar jag ju inte vara helt ute o cykla i min teori. Får vi se om den går att tillämpa på oss bara...
    Jag o min bror (den som inte lever) skulle fyllt år med dagarna efter varandra. Så för mammas del verkar ju det vara en fertilmånad.
    Men enligt teorin då att fertiliteten är ärftlig. Gäller detta för båda killen o tjejen?

• Ankan80

åhh, jag skulle så gärna också vilja veta något om min bebis. Kan den inte kicka till lite så man vet liksom

• ingenjörsbruden

Ankan: usch o fy....hoppas verkligen att det inte är foglossningar

lanovia: Intressant teori....man brukar ju säga att en kvinna har liknande förlossning som hennes mamma hade....så för tjejer så borde det ju stämma iallafall...men genetiskt så har ni ju liknande anlag....så varför inte både pojkar o flickor.....det här tål nog lite forskning!!!

Ankan: ni kan ju gå o göra ett ul!! *hihihihi*
    Det är SÅ härligt att se det lilla livet röra på sig där inne...o mannen känner att det är mer verkligt!

• Ankan80

Ingenjörsbruden

Jo, det hade varit mysigt, men det är "bara" 4 1/5 v. till UL så vi får väl vänta på det

• Hvidbrud

Åh, ankan! Inte kul om det är foglossning. Övningar med att pressa en boll mellan knäna är bra för att styrka leden. (om det inte gör ont såklart!)

• Ankan80

Tack för tipset hvidis!!!
    Nä, får hoppas att det är något annat. Känns liksom lite tidigt...

• Hvidbrud

Det KAN ju hända, men det är mkt ovanligt. Har också haft lite känningar, men mest vid baken/länden. Men det är ör jag går lite anorlunda och spänner mer. Hjälper att sträcka ut...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)