passionsblomman skrev 2009-03-06 16:20:14 följande:
Det är tur att man kan babbla av sig litte och inse att folk har det lite likadant ibland hemma hos sig faktiskt......fast STÄDAR, det gör min sambo ALDRIG (om jag inte iitierar det. Jag har sagt att det vore det ungefär sexigaste han kunde komma på, TÄNK om jag skulle komma hem och allt var skinade rent en eftermiddag! Jag skulle smälla av!-Det kanske du ska pröva Ingenjöris? "älskling, jag har redan städat allt så nu jäklar blr det både rajtan och tajtan, pass på för nu kör vi!"Säg inte det där med "rota" för gudsskull
*ASG* Nä kanske inte...*hahahhahaha* men han hade nog blivit chockad!!!
Om man rotar....känns som att man letar efter ngt då....typ en traktor eller nåt!!
(gammal vits som jag kanske kommer ihåg...få se nu.....ett par har sex o han ska "fingra igång" henne....men hon vill ha mer....så han stoppar in ett finger till....sen....stoppar han in hela handen.....o till sist så sticker kille in huvudet....o där ser han sin polare Lennart.....o frågar honom vad han gör där......jo han letar efter sin traktor.... )
Ja det är underbart att inse att man inte är ensam.....o att det inte är grönare på andra sidan staketet....dvs man vet hur folk har det hemma!
*hahhahaa* HAR försökt med att ha städat hemma....vad tror ni mitt städoträningsfreak gör då?.....jo då tränar han...dricker öl o tar det lugnt! Så nja....inte riktigt rätt effekt....
Men de gångerna som han har städat själv så brukar han få betalt natura....
O det funkar ju för då tar ju jag initiativet!!
O skulle jag säga ngt så är han ju så klart (oftast) med på noterna....det är HANS initativ som måste trimmas/bättras....
Nä jag ska nog ta o åka hem o förbereda mig inför kvällen
....I´m feeling lucky!!!