• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Hmmm, jo men först svagt och sen svagare/obefintligt en vecka senare känns liksom fel håll... Det är CB jag har testat med hela tiden. Körde faktiskt förbi MVC på vägen hem bara för att se om jag kunde fråga dem utan att ha bokat tid, men de stängde kl.12.30 på fredagar... Sen när jag var och handlade kändes det precis som att indianerna kom, men nej då! Det var bara härligt kladd... (sorry!) Ser inget som virvlar i urinen, men jag ids inte leta så närgånget heller...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-06 16:40:51 följande:
    Ninnis....läs här på inlägg 81....www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3306030-9.h...
  • Ninnispinnis

Haha, flinar åt era diskussioner om städning, porttelefoner och traktorer... Underbara ni!

• passionsblomman

Hihihi! Traktro... jo, vänta du bara tills ÉFTER gullklimpen kommit ut...

Den som säger något skämtsamt om traktorer då, komer du antagligen att golva med ett JÄRNSPETT!!!

Och då skyller du på amningshormonerna och slipper (kanske) fängelse...

Ha de så roligt i hallar och alla ställen ni tänkt vara på gott folk...

Själv ska jag kolla Let´s dance å käka popcorn m min son. Karln jobbar HEEEEELA helgen och kommer inte hem förrän fyra på morgonen. Jag tror jag har ÄL typ nu eller i morgon... som vanligt en fullkomlig timing.

• ingenjörsbruden

Det är ju fredag....o då SKA diskussioner balla ur!!
    Eller iallafall så tendenserar det att bli så när jag är inblandad!!!

Blommis: Hahahah ja jo....misstänker att inget är detsamma efter en förlossning... Men visst var den rätt rolig?!

Åååhh vilken tajming....suck!!!

Ninnis: *Mhmmm* Hade osså sånt kladd....det såg ut som äggvite-trådar i urinen....toaletter i Thailand är bättre på så vis att vattenytan är typ....4 gånger så stor....så det är mkt lättare att se! Men kladdet kan tyda på samma sak! Jag badade så mkt så det fanns ju inte så mkt kladd att notera i kläderna!

Suck...inte har det blivit ngn framgång här hemma....SUCK
    Hade en JÄTTEURRINGAD tröja på mig under middagen.....inte en kommentar.... Har varit glad o positiv o inte dragit mig undan o varit martyr...men nu börjar jag bli rätt deppig.....
    Nåja....får väl leta fram min leksak....även om jag föredrar att leka med maken....

• Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-03-06 20:14:40 följande:
    *ser Ninnis och Ingenjöris med huvudet i varsin toastol ropandes "älskling...ser d nåt som simmar i min urin..?" *
  • Ninnispinnis

Måste bara dela med mig av denna historia apropå traktorer:

Efter avslutad sexakt sade kvinnan till mannen:
    - Det var inget stort instrument du har...
    - Nej, men jag är inte van att spela i såhär stora salar heller...

• Ninnispinnis

Det är ju det jag säger, thailändska test och toaletter är da shit!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-06 20:05:36 följande:
    Ninnis: *Mhmmm* Hade osså sånt kladd....det såg ut som äggvite-trådar i urinen....toaletter i Thailand är bättre på så vis att vattenytan är typ....4 gånger så stor....så det är mkt lättare att se! Men kladdet kan tyda på samma sak! Jag badade så mkt så det fanns ju inte så mkt kladd att notera i kläderna!
  • lanovia 08

usch, lider med dig Ninnis. Vet hur jädrans jobbigt det är mensen kommer och inte strecket heller. Ring barnmorskan på måndag så kan de förhoppningsvis hjälpa dig.
    jag fortsätter hålla tummarna för dig. Hoppas hoppas!

Ninnispinnis skrev 2009-03-06 17:49:38 följande:
    Hmmm, jo men först svagt och sen svagare/obefintligt en vecka senare känns liksom fel håll... Det är CB jag har testat med hela tiden. Körde faktiskt förbi MVC på vägen hem bara för att se om jag kunde fråga dem utan att ha bokat tid, men de stängde kl.12.30 på fredagar... Sen när jag var och handlade kändes det precis som att indianerna kom, men nej då! Det var bara härligt kladd... (sorry!) Ser inget som virvlar i urinen, men jag ids inte leta så närgånget heller...
  • lanovia 08

*ASG*

Ni tjejer är verkligen för góa!

Hvidbrud skrev 2009-03-06 15:59:09 följande:
    Gillar hallen... lite *saknardigsåmcketattjagmåsteflåkläd etrnaavdigochtyrckauppdigmotväggeno chbaravaraettmeddigsåsnabbtsommöjli gt* (en gång åkte porttelefonen ner... så folk kunde följa med på gatan...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)