• augusti10a

Augusti 2010...

Jag kunde inte hitta någon augustitråd för 2010, bara Juli 2010...Så jag tycker ju såklart att vi som gifter oss i augusti ska ha en egen planeringstråd :D

Så hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bestämt datum och den stora dagen blir 7/8 2010 och så har vi bokat festlokal...var tvungen att boka så tidigt eftersom den är väldigt populär och hon jag pratade med när jag bokade tyckte det var jättebra att jag ringde nu eftersom det blir fullbokat snabbt, själv skämdes jag lite som ringer 1,5 år innan...
    Jag försökte att boka kyrkan också men där vart det stopp. Hon sa att jag får ringa tillbaka i augusti för då släpper hon 2010`s augusti tider. Så nu hoppas jag att vi får den kyrkan som också är populär.

• Svar på tråden Augusti 2010...
  • ullis33

Japp jag tror att jag é helt säker på vilken jag vill ha, finns på bild i mitt galleri Har dock inte provat den ännu.

Energy skrev 2009-05-25 09:57:54 följande:
    Har ni redan valt era klänningar? Jag tycker det är skit svårt för jag vill ha alla. :-S
  • ullis33

Tack! Ja jag älskar den, men har ännu inte provat hoppas att den ser lika fin ut på mig

giz83 skrev 2009-05-25 11:42:59 följande:
    ullis...din klänning va super fin...=)riktigt snygg...=)
  • ullis33

Jag blir lite frustrerad, ringde kyrkan idag och skulle fråga om jag får boka snart för Augusti nästa år.
    Men det fick jag inte, jag fick besaked om att eftersom jag inte tillhör församlingen så får jag boka tidigast 6 månader innan. Men jag vill ju boka nu :-/

• Energy

Men vilka vackra klänningar ni har! Dom är ju helt underbara!!

Blir superfint med era axelband. jag har också börjat kolla in klänningar i axelband, eftersom jag är ganska fyllig i bysten så känns det så nacket med axelbandslöst.

Och grönt så vårigt/somrigt och fint..

Jag har haft min barndomsdröm, så nu är det rysligt svårt. För nu har jag inga "begränsningar". Så jag blir totalt förvirrad, trevligt förvirrad men ändå. Det lutar iaf åt en maräng med vackra dekorationer på igen. (eftersom jag ska byta om senare till en lite enklare klänning så jag kan släppa loss ordentligt)

• Energy

MED axelband ska det stå. *Skyller på att jag somnade sju i soffan och vaknade jugo över tolv och är därför mer förvirrad än vanligt, haha*

• Energy

MED axelband ska det stå. *Skyller på att jag somnade sju i soffan och vaknade tjugo över tolv och är därför mer förvirrad än vanligt, haha*

• Energy

Haha, jag ger upp nästan hela inlägget blev ju knasigt skrivet. Nacket liksom. ;-D

Ullis- Men va jobbigt! Det är ju jätte frustrerande när man planerar och inte riktigt är säker på tid och så. Du har mina sympatier och frustration.

• JimLin

Giz 83 - smart att låta dem köpa sina klänningar själva. Vi har valt att bara ha en tärna pga kostnaden.

Snygga klänningar ni alla har hittat. Jag har också hittat min drömklänning (finns bild i fotogalleriet) men den är galet dyr så jag får börja leta igen. Har ni sett någon liknande får ni gärna säga till.....

Jag tänkte dra ned mamma för att prova klänningar när jag ska hem till Växjö om några veckor. Hon är galet ärlig vilket de tyvärr inte är i butikerna här uppe i Stockholm, de tycker alltid att den dyraste sitter bäst :)

• Energy

Det går inte att se ditt fotogalleri. Jag blev så nyfiken på din klänning.

Svar på tråden Augusti 2010...