• paulaner

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej!

Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!
  • lecaroline

Tack tack, vi var världens finaste brudar!!

• lolca

Hur länge dröjer det innan vägverket skickar ut papper om att man ska byta körkort? Fick mitt nya efternamn i går!

Tjata på Skatteverket, säg att ni måste ha ut ett nytt pass! Det gjorde jag (måste jag iofs!!) och då fixade de ändringen på ett dygn.

• Arla79

Jag fick papper om körkortet dagen efter pappret från skatteverket kom.

lolca skrev 2009-06-10 18:07:08 följande:
    Hur länge dröjer det innan vägverket skickar ut papper om att man ska byta körkort? Fick mitt nya efternamn i går! Tjata på Skatteverket, säg att ni måste ha ut ett nytt pass! Det gjorde jag (måste jag iofs!!) och då fixade de ändringen på ett dygn.
  • Moninan

jag ringde idag till skatteverket och frågade om namnet och vigselbeviset. Så nu heter jag Andersson. Sa att de hade skickat papprena för ca två veckor sedan.. men men. man måste nog tjata.

• GladaEmma

vill ha mitt nya namn NU!!! ska ringa dem igen i morgon tänkte jag

• GladaEmma

Skickade iväg en massa foton till framkallning igår. Valde även ut foto till canvas - hoppas de blir bra! *längtar*

• Hemlig2009

Vi har inte ens fått se våra proträttbilder än. men vi är lovade på lördag, spännande! Vi tog även Trash the dress-bilder i tisdags och dem får vi nästa vecka. "repotage-bilderna" ska vi få på skiva idag. Sedan börjar det stora arbetet med att välja ut bilder, kul!

GladaEmma, var beställde du någonstans?

• GladaEmma

Skickade iväg dem till Fujidirekt - det brukar gå ganska snabbt. Hoppas på att få allt innan midsommar för då ska vi hem till Marcus föräldrar och även träffa våra toastmasters så det hade varit kul att tacka dem med lite presenter i form av foton och canvas!

• GladaEmma

Ringde skatteverket precis och de hade registrat allt i morse så fr.o.m kl 9.30 i morse heter jag Larsson =)))

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-06-11 09:56:06 följande:
    Ringde skatteverket precis och de hade registrat allt i morse så fr.o.m kl 9.30 i morse heter jag Larsson =)))
    Det hette jag förut
Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!