• paulaner

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej!

Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!
  • lecaroline

Jag vet inte vad jag ska ha för valsmusik..

• Arla79

Vi velade länge om valsmusiken men igår bestämde vi oss för Caribbean blue med Enya och som andralåt blev det Annie´s song med John Dnever. Efter de låtarna kommer vi att ha 4-5 låtar som går lugnt.

lecaroline skrev 2009-05-19 09:22:32 följande:
    Jag vet inte vad jag ska ha för valsmusik..
  • GladaEmma

Vi kommer ha "Come away with me" Norah Jones som förstalåt och som andra kommer vi ha "You light up my life" LeAnn Rimes

• lecaroline

Tror att den ena blir once upon a time in December..

Sedan ska jag/vi lyssna mer i kväll.

• paulaner

Oh no! Jag har också blivit förkyld!!! Ont i ena örat också och känner mig inte alls kry. Det slog ner som en blixt i förmiddags och jag började nysa och blev tät i näsan. Jag hoppas verkligen att det är bra igen tills på lördag.

Tillde skrev 2009-05-18 20:40:50 följande:
    Samma här, brukar aldrig vara förkyld men nu är jag helt sänkt, inte kul Men vi får bli pigga av allt härligt på vår dag helt enkelt
  • Moninan

krya på er alla. Hoppas att vi får sjukfri dag på lör. Nu börjar allt knyta ihop sig men känner mig ändå stressad! På tors så måste jag varva ner och bara ta det lungt.

• paulaner

Jag ska ut på stan i morgon och fixa det sista... Jag kan bara inte bestämma vilka örhängen jag ska ha (himla stort problem va...) Ni får gärna vara smakråd!! Kolla i mitt galleri!

• Arla79

Jag känner mig efter 2 dagars penicillin jättefrisk Nu väntar jag bara på värme o sol

Var till stan och hämtade sonens och sambons kläder igår. Och idag ska jag bestämma om vi ska ha corsage och vilken blomma i sånt fall. Och hämta förlovningsringarna som har varit på putsning.

• Hemlig2009

Idag ska jag köpa ett kuvert i A4 till presentkortet jag har gjort till vårt värdpar (syster och svåger) och skriva ut en liten skylt till den stora placeringskartan, även slå in en present till sminkkompisen (låter inte så jobbigt i pysselväg va? ) Sedan ska jag på spa i 90 min och sedan måste jag tyvärr hem och städa eftersom syster med familj kommer inatt.

Imorgon ska vi bara mysa och planera inför lördagen med det praktiska, ett besök i kyrkan förhoppningsvis också. På fredag är det lite fler aktiviteter: hämta ringarna, hämta sambons hyrda skjorta, väst och kravatt, sambon ska hämta bilen som vi ska ha samt att vårt hus ska gjutas (bygger betonghus)! Det vill vi ju gärna se också då det är superspännande.

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!