• paulaner

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej!

Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!
  • GladaEmma

LYCKA TILL imorgon allihopa

• GabriellaochTomas

Lycka till i morgon!

Här är det fullt upp med mat, dukning och hårfix!

kram kram

• Robina67

Lycka till alla som gifter sig imorgon!

• Leksi

Ja herregud, nu är det inte långt kvar! Kram & lycka till!

• Arla79

Ja, lycka till allihop!

Här har dukats hela dagen, herregud vilken tid det tog...

Sen har jag varit till floristen och sett brudbuketten, åh vad den var fin. Bara längtar tills imorgon och hoppas vi alla får en toppendag med härligt sommarväder

• anja1661

lycka till alla blivande brudar!!!
    själv gifte jag mig 9maj och jag är sååå avis på er just nu!
    njut av dagen!!!

allt kommer bli underbart!

• paulaner

Jag har ÄNTLIGEN fått sätta mig ner och andas ut efter en dag med en massa fix och don. Det har varit stressigt, men nu känns det grejt igen!

Bara några timmar kvar innan jag är fru och om ungefär ett dygn så dansar jag brudvalsen under kristallkronorna i en tjusig lokal.

LYCKA TILL tjejer!!! Och glöm inte att hitta tillbaka hit och berätta hur det var. Och lägg ut bilder

Kram

• fröken sjunfors

Bara några timmar kvar nu flickor
    Har precis kommit hem, duschat o ska föna o fixa det sista.. Sen hoppas jag på en natt med härlig skönhetssöm (hoppas kan man ju alltid göra :P) och imorgon är det full rulle från 08.00..

Lycka till nu allesammans!!

• Hemlig2009

Har kvar att packa och sedan in i duschen och sedan ska min syster hjälpa mig med naglarna. Sedan soooova.

Hämtade ringarna idag och sambon sprang inom butiken. Tittade inte på dem utan förutsatte naturligtvis att de var som de skulle (ja, också att sambon tittade på dem). Tog fram dem nu och då är sambons ring orhodierad och mina rhodierade, störigt! Så D och mamma får gi in hos Smycka imorgon och hoppas att en guldsmed arbetar så de kan doppa ner ringen, de får 2,5 h på sig så då borde dessutom en av de 4 guldsmederna annars akut komma in (tycker ju jag som är blivande brud ). Ingen katastrof egentligen men som sagt, störigt.

Spännande dag har vi framför oss, vi höres som fruar!

• 20090725

nu ligger förhoppnings vis alla ni blivande brudar och sover!

men jag ville bara önska er MASSA Lycka till imorgon!
    hoppas ni har tur med vädret å att det blir en helt underbar dag!

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!