Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Jag har fått naglarna fixade av en arbetskamrat, något jag tänkt hoppa över. Men ju närmare vi kommer desto mer vill man göra
Min tärna har blivit jätte förkyld och ligger hemma och kurerar sig. kommer en dag senare än beräknat. men bara hon mår bra på dagen D
Just nu känner jag mig ganska lugn, har tagit lite extra ledigt från jobbet i måndags och idag så jag har hunnit en hel del. Idag hämtade vi vigselprogrammen och festprogrammen hos tryckeriet och de blev supersnygga. Jag var inte med när sambon beställde dem så det blev en glad överraskning. Det är jag som gjort dem grafiskt och det är alltid lite extra speciellt att se sina kreationer i färdigt tryck, så skarpt och bra färger (fast det är endast svart/vitt). Ringarna är också hämtade efter putsning och ikväll bär det av till lokalen för att börja ställa iordning bord och dukningen gör vi imorgon.
På fredag morgon blir det manikyr och säkert lite småfix men sedan ska jag bara ta det lugnt med mina tre tärnor och mysa. Nu längtar jag mer än någonsin tills på lördag och jag tror det ska bli skapligt väder iaf!!!
vädret svänger fram och tillbaka... Men hoppas hoppas hoppas att det blir uppehåll! jag har en känsla av att jag har glömt något viktigt. Men kan inte för mitt liv komma på det. Annars så går jag igenom alla detaljer, vigslen, maten, tider, lokalen mm. Men vad snabbt det går!
Ett fåtal dagar kvar tills vi tar det djupa andetaget och går upp för altargången! Härligt!
Nu lämnar jag er tjejer och drar 40 mil väserut för att gifta mig!!!!!! Får tillgång till lokalen redan idag så GISSA om jag ska dit och drömma mig bort och fixa och dona i dagarna tre
Hoppas att vi alla ska få KANONDAGAR med härligt väder och massor av roligt!!!!! Hörs senare, ska bli spännande att se hur alla har haft det! Puss på er
Tillde! Hoppas att du får en underbar dag! Bara dröm dig bort och njut!
Sanrt är det dax! Från att vara ett nervvrak igår så är jag kolugn nu! Kan ändå inte göre mer. Inte just ni allafall.
Men jag blir galen på alla som fråga om det är nervöst! Gubben är också irriterad. Är så mkt att göra så det finns inte tid att bli nervös. Men jag kommer nog att få ett nervöst sammanbrott när vi ska upp i vagnen till vigselplatsen ; )
Hur är det med nerverna?? Själv sitter jag här och är ganska lugn, men jätteförkyld, fortfarande. Blä, jag hoppas det känns bättre i morgon!
Det där med nerverna var till alla utom dig Monian
Nu har vi lastat i bilarna med allt och 8.30 imorrn får vi nyckeln till festlokalen. Då kommer det att gå undan hoppas jag.
Har kollat väderprognosen 100 ggr de senaste dagarna och ända till den nuvarande prognosen så har det visat regn mellan 12-14. Men inte nu, så nu ska jag nog inte kolla något mer
Nu bär det av! Ska snart iväg och fixa naglarna och sedan till jobbet (jobbar på ett äldreboende) för jag har odnat en bröllopsfest till dem i morrn med festhäfte, bordsplacering och smörgåstårta mm. De är så engagerade i bröllopet. Sedan så är det fixandet av lokalen och mkt mkt mer.
Jag önskar er alla en underbar bröllopsdag och ska bli så roligt att höra era berättelser efteråt! Kan inte fatta att dagen är nu äntligen här! Lycka till med det sista och bara njut!
/Helena! (den lyckliga blivande bruden)
Lycka till!!