Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Fixade pass och foto till körkortet idag. Nu är det bara banken kvar som är "viktigt"...
Hur ska man sedan lyckas fixa alla småsaker...typ ändra H&M och allt sånt?! Hoppas att de ändrar om man skriver till kundtjänst typ
Ah, oki, sånna har min m2b massa planer för. Kan inte bli lätt för vår fotograf att fota då m2b är fotograf och rätt kräsen :)
Här är våra.
www.frontweb.se/pro/folder/hYlPukxJHQFWdn
Vilka fina bilder. Va kul att vara i en sån miljö i såna kläder och inte bry sig. Kul!
Jag finns på familjeliv.se. Där heter jag Nillan77
Här hittar ni blogg och bilder om bröllopet... www.nillans.se
Wow vad häftigt!!
Tack, eller vad jag ska säga, det var ju inte vår förtjänst.
Har beställt nr 15 som tackkort, detta ska sitta bakom den porträttbild vi har valt har jag tänkt. Ska göra tackkort likadana som inbjudningarna och fästa korten med fotohörn. Så alla får två helt olika typer av kort av samma brudpar.
Jag orkar inte hålla på med sånt nu. Det gör vi efter semestern!!
vad ska ni skriva på era tackkort?
är det någon som finns en ny allmän maj-tråd fortfarande? den jag hade var stängd, och hittade ingen direkt här.. nyfiken på hur det gått för alla brudar