Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Jag kompade ut från jobbet på em och gick hem och sov i 2,5 h.
Jag känner ingen tomhet utan bara ett lugn, tycker det är skönt att det är över. Vi bygger hus och det ska bli kul att kunna vara med i planerna där och även kunna stötta i form av matlagnnig mm vilket jag inte har orkat nu med all bröllopsplanering.
Ska försöka få ut tackkorten så fort vi kan. Sedan lite längre fram när vi fått alla kort kanske jag gör en fotobok på nätet. Mina minnen har jag ändå i mitt hjärta, blicken från min man och synen av honom att han var så rörd under hela vigseln glömmer jag aldrig. Jag njuter nu när vi har varandra och allt ståhej är över.
I söndags visade vi bygget för långväga gäster och sedan var det lunch med våra familjer och den närmsta släkten då vi samtidigt öppnade presenterna. Jag var klädd i helvitt även denna dag men i byxa och topp vilket uppmärksammades.
Sedan åkte vi iväg sön-mån på spahotell och det var supermysigt. Igår var vi runt och tittade på saker till huset vilket vi inte hunnit göra tillsammans så mycket innan, åt glass och pussades. En toppendag!
jag känner inte heller tomhet utan ett stilla lugn och stor lycka över att vara en liten familj nu och ha hela sommaren framför oss!! Det var en underbar dag men det gör inget att den inte kommer komma igen och igen.
Förstår dock dig Lumo som var sjuk, era stackare!!!!
Nu finns bilder i galleriet på vår härliga dag! Kika in om ni vill. Puss på er
Ja nu är jag fru Andersson och jag är så lycklig över vår stora dag. HAde kunnat uppleva den om och om igen. Allt var helt perfekt. Det regnade på morgonen men jag var aldrig orolig utan visste att det skulle bli fint väder när det väl gällde. Visst fick jag rätt! Strolande sol när fotografen väl kom och det lilla jag har fått se så blev det fantastiska bilder! Direkt efter fotograferingen så kom det häst och vagn som skulle ta oss till vigselplatsen som var utomhus vid en å. Så underbart att sitta jämte sin älskling och bra njuta över att snart är vi gifta.
Vigslen var så vacker. Flera tårar kom och den gladjen som man hade under hela vigslen kan inte beskrivas. Vi hade festlokalen precis jämte vigselplatsen så efter alla pussar och krammar och brudskålen så bar det in till all mat. Kvällen var kanon inte en enda dötid! Och så mycket dans, lekar, sång, mat ja allt. Finns inget som jag skulle vilja ändra på!
Men jag är nu totalt utmattad. Känns som jag inte har sovit på veckor! Men jag känner ingen tomhet utan bara lugn och lycka över att få uppleva denna dag.
Nu är jag gift!!! Känns så otroligt härligt!
Hela dagen blev jättelyckad! Vi hade fint väder under fotograferingen och bilderna blev jättefina. Det kom dock en störtskur när vi precis hoppat ur bilen (som var utan tak) vid lokalen efter vigseln. Hade vi åkt i några minuter till så skulle vi fått allt över oss... :) Vi hade som tur var satt upp ett partytält så där trängde alla ihop sig på 3x6 meter :) men det gjorde absolut inget, det blev ett annorlunda mingel bara. Jag är så nöjd med min klänning, håret och min make-up, vill se ut så varje dag :) och min man var så stilig.
Festen blev också lyckad, bara några småsaker som inte blev som vi hade tänkt oss men det gjorde inget alls. Alla gästerna var nöjda och hade roligt och berömde oss för allt vi hade fixat.
Vi har sedan varit iväg på en minibröllopsresa på två nätter i Tällberg vid Siljan, riktigt mysigt och vi har bara kopplat av men känner mig ändå inte helt utvilad, det tar nog några dagar till.
Ska snart få upp lite bilder från vår dag.
Kramar från en lycklig fru Borg!
Nu finns det bilder från vår dag i mitt galleri ! Titta gärna om ni vill :). Försökte lägga upp dem igår men det fungerade inte, förstod inte förrän nu att de var på tok för stora :).
Nu är det några dagen som jag är hemma från jobbet. Att jag var så utsliten efter all planering och stress hade jag ingen aning om. Jag är vaken ett par timmar och sedan börjar jag må illa om jag inte kan lägga mig och vila.
Jag älskar min bröllopsdag, men skulle inte vilja göra om den.
Den finns nära till hands att plcka fram och tänka på och bara sitta och dum le Har sett att min man gör samma sak och så börjar vi skratta. Ser vekligen fram emot sommaren och att få bara vara fru
Vilka härliga bilder som börjar komma in!!
Jättefina bilder! Så roligt att se alla nu.
JoM maj09 skrev 2009-05-28 10:10:01 följande:
Vad fina ni är allihopa! Så kul att titta på bröllopsbilder.
Hej på er,
Nu är jag också gift. Det var den bästa dagen i vårt liv, allt blev så bra som det bara gick och vi är så lyckliga.
Efteråt bar det iväg till Paris och smekmånad, en helt underbar vecka.
Det finns några bilder från vårt bröllop i galleriet.
Stackars er Lumo, jag är verkligen jätteledsen för er skull.
Finns lite bilder från vårt bröllop med i galleriet. Ska lägga in fler sen.
LillEm: Tack för din tanke. Nu när jag har fått lite distans till det hela måste jag säga att trots allt var det ett underbart bröllop. Självklart hade det varit betydligt skönare om alla varit friska. Vi har kommit fram till att det var en kycklingfilés fel. Dottern, mannen och min mamma åt alla av samma kycklingfilé. Ingen annan på festen blev magsjuk. För min egen del berodde det enbart på all psykisk påfrestning.
När jag nu i efterhand tittar på videon från vigseln stortjuter jag. Min kära man avslutade med att ta över från solisten och sjunger sista versen i "Den här stunden". Känner mig så stolt över honom att han hade nerverna och fixade det. Sjunga kan han det visste jag men vid ett sådant tillfälle är det inte så lätt. Alla tonerna var på sin plats och han fick alla gästerna i kyrkan att storböla. Vi har hört av alla som var där att det var en underbar vigselakt. Känns ju kul att höra när man mådde som man gjorde. Ingen hade märkt att jag inte var helt ok.