Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Vi är helt klara med allt så denna vecka blir det bara att njuta. Det enda vi ska fixa är godis och frukt, men det gör vi i sista minuten. Jag ska på manikyr oxå på fredag, men det är ju knappast ansträngande om man säger så =)
Tyvärr blir det många sena kvällar för m2b denna vecka - har jättemycket att göra på jobb... Får ta och gosa upp mig i soffan i min ensamhet med tjejfilmer =)
Har oxå maaassor kvar att fixa. Är ju hemma o är mammaledig men vet ändå inte hur jag ska hinna allt. Sen hjälper det ju inte att sambon bröt ett revben på svensexan förra helgen
Nervös har jag inte hunnit bli än! Men det kommer väl. Just nu är jag mest bara stressad!
Hej! Nu har jag också hittat hit!!
Vi har shoppat hela helgen allt som gått att köpa en vecka innan är inhandlat..
Blommorna till borden fixade vi igår. Nu är det lite förberedande pyntning kvar och fotoplatsen vi ska göra i ordning..
Jag tror jag har det mesta under kontroll
Hej!
Svårt att hitta er igen...
Jag känner mig stressad, mest för att det är småsaker kvar och sånt brukar ta mkt längre tid än det egentligen gör.
Sonen är dessutom sjuk (feber) vi hoppas på att det är tänderna och att det går över. Men men, fick ju mer tid att vara hemma och förbereda, vabbar halva dagen var...
Imorgon kommer tärnan, skönt!
På onsdag ska vi hämta m2bs kläder och handla allt till maten - ja vi ska laga den själva, kanske därför man e stressad...
På torsdag är det möhippa och svensexa eftersom alla gäster är långväga...antar att det blir spa så man kan slappna av lite..
fredag förbereda festlokalen och sen på lördag kör vi!
...har så mkt folk runt oss så de får hjälpa till med barnpassning och matlagning. Ovant men skönt!
Simma lungt!
ps. vädret i kungslena den 23, 14 grader varmt och delvis molnigt...
Här i Gbg säger de att vi ska få 14 grader och regnskurar..
men det är långt kvar tills dess!!
Jag har fortfarande min dunderhuvudvärk och ont i halsen det är inte roligt längre
Krya på dig!! Du hinner nog bli risk till på lördag
Jag har fortfarande min dunderhuvudvärk och ont i halsen det är inte roligt längre
[/citat]
frisk skulle det ju stå.
Samma här, brukar aldrig vara förkyld men nu är jag helt sänkt, inte kul Men vi får bli pigga av allt härligt på vår dag helt enkelt
Nu ska jag gå och häfta ihop våra festprogram med rosa häftklamrar (jisses så töntigt det blir när man fixar inför ett bröllop ) och sedan göra ett placeringskort till, sedan är allt pyssel färdigt!
Jag har fortfarande massor med pyssel kvar. Men bordsplaceringen blev klar i dag och den är jag nöjd med
Just nu rippar vi CD-skivor och sätter i hop låtarna till dansen. Frank Sinatra blir det en del av