• paulaner

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej!

Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!
  • Lumo

Jag kan knappt fatta att det bara är en vecka kvar! Jag får verkligen hoppas att jag är färdig med det mesta för idag tycker jag att jag inte har gjort något som hör till bröllopet. Har t o m hunnit med att vara ute och luka ogräs. Tror att det som är kvar att göra går inte att göra förrän i nästa vecka, den är späckad känns det som. Pysselarbetet har jag varit klar med sen en tid tillbaka.

• paulaner

Så skönt det låter! Jag har massor med pysselarbete kvar. Ska skära och montera placeringskort och menykort... Och göra klart bordsplaceringen. Som tur är så jobbar jag inte på hela nästa vecka, så jag har ändå gott om tid

• Lumo

Tittade precis på väderprognosen, än så länge ser det inte ut som det ska komma regn i Skåne i varje fall. Det är nog så att man får vara nöjd bara det är uppehåll. Håller verkligen tummarna för att vi allaihopa ska få ett någorlunda bra väder.

• lolca

Det är klart det blir uppehåll! =)
    Jag ska införskaffa det största paraply jag vet bara för att vara på den säkra sidan!

Min blivande blev kidnappad av sina vänner i morse, lär inte se honom förrän i morgon. Ska bli spännande att få höra vad han fick göra.

• paulaner

Min blivande är också på Svensexa idag!

Hm, jag ska nog också köpa ett paraply för säkerhets skull...

• Hemlig2009

Halloj!

Jag har köpt ett paraply utifall att. Hittade det här på Köp och sälj.

Kokade chokladkolan igår kväll och ska strax paketera den till våra fovouraskar. Har varit lite pyssel emd dem men jag tror det kommer att bli bra. Ska sedan iväll knyta ihop rosetterna och också fästa inlagan till vigselprogrammen i omslagen. Imorgon ska jag skriva ut alla festprogram och hinner förhoppningsvis klart. Sen är allt pyssel färdigt!

Har presenter kvar att köpa: till värdpar, min sminkkompis och så något till prästens om är släkt och ställer upp.

Tycker det är svårt att hitta lagom nivå bara! Förslag?

• lolca
    Hemlig2009 skrev 2009-05-16 16:47:11 följande:
    Halloj!Jag har köpt ett paraply utifall att. Hittade det här på Köp och sälj. Kokade chokladkolan igår kväll och ska strax paketera den till våra fovouraskar. Har varit lite pyssel emd dem men jag tror det kommer att bli bra. Ska sedan iväll knyta ihop rosetterna och också fästa inlagan till vigselprogrammen i omslagen. Imorgon ska jag skriva ut alla festprogram och hinner förhoppningsvis klart. Sen är allt pyssel färdigt! Har presenter kvar att köpa: till värdpar, min sminkkompis och så något till prästens om är släkt och ställer upp. Tycker det är svårt att hitta lagom nivå bara! Förslag?
    Bjud dem på middag?
    Det ska nog vi göra med de som har hjälpt till lite extra. Eller ge dem ett presentkort på middag någonstans.

Brukar alltid vara uppskattat!
  • Hemlig2009

Ja, vi funderar på en Smrtbox med middagspaket, kanske tillsammans med inträde till Liseberg? De har nämligen möjlighet till övernattning där om de vill. Vet inte om det känns tråkigt bara... Men jag är ju ingen direkt påhittig person.

• Hemlig2009

Nu har vi kommit på det! Vi gör i ordning ett "presentkort" där det står att vi bjuder dem på övernattning i liten stuga vid Liseberg och så är vi där en helg tillsammans. Vi 4 och så vår lilla brudnäbb (deras 2-åriga dotter) som vi avgudar, ska bli superkul!

• 4Barnsmamman

Men om ni är rädda för regn så kolla upp om ni bor i rätt län, för att få regn i brudkronan för ju tur med sig i vissa län. hihi om nu det stämmer. Om det nu regnar så får man väl hoppas på skrocken.

Ja tänk va tiden har gått fort. Om en vecka är det full rulle o man är fru..
    Min blivade var på svensexa förra fredagen o jag på möhippa veckan innan. Var skoj.

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!