Martinaa, jättefin klänning, den passar dig såååå bra! tycker du ska ha fönster på inbjudningskortet, men kn du inte göra en till test och jämföra vad du gillar bäst då? Är det kanske typsnittet King and Queen du använt? Det var snyggt iaf...
Shamrock:scrappingaffärer på nätet eller om du har nån där du bor brukar ha stort urval, panduro, tryckerier, bokhandlar, eller som Martinaa kan man ju köpa tapet. Det finns ju många snygga!
Fröken, härligt att få komma iväg lite så här på hösten! Kul med bokad vigselförrättare, då står vi där samtidigt du och jag Så jag längtar!
Jag måste säga att här hemma har vi fått en nytändning sen vi bestämde oss för att vi skulle gifta oss, jag är 110% säker på att detta är mannen jag vill vara med resten av livet (fast det visste vi ju redan när vi träffades men vi var för envisa för att erkänna det...) och jag hittar nya saker jag älskar hos honom nästan vareviga dag. Helt galet! Hur är det med er? Fast ni kanske inte behövt nån nytändning heller, vi har ju varit ihop i 9 år snart och har två småbarn så passin och romatnik har varit bristvara de senaste åren, vi har som mest försökt få vardagen att gå ihop. Inte för att vi hr bråkat eller så men ibland har vi varit mer som rumskompisar om ni fattar... Härligt med lite nytt i förhållandet igen :) Kanske det beror på att ungarna sover bättre på natten också så man orkar föra ett normalt samtal efter de somnat också och inte bara fastnar i soffan framför dumburken
Ja, lite svammel bara. Måste verkligen ta och börja plugga nu. Jag är från och med igår inte längre mammaledig utan heltidsstuderande efter tre år hemma. Svårt att komma igång men väldigt roligt tror jag det blir!