Vi har inte kommit så långt mer än i mina tankar Överluleå kyrka är ett bra val tycker jag, superfin och jag är själv döpt där
Vet inte när vi ska skicka inbjudningarna, vid jul pratade vi om men det känns lite trist om den hamnar i högen med julkort... Det är ju enda gången på året som folk får lite fina kort ändå liksom... Får väl se, men jag surfade inbjudningskort halva kvällen i går, det finns ju såååå många fina på de utländska sidorna som man kan använda som inspiration Fast jag funderar på att beställa från utlandet om jag beställer för jag räknade lite på det igår och det blev ett par hundra billigare än från calligraphen tex även med monms och frakt på priset...
Fasen nu är jag sen igen!!! *springer*
l8ol skrev 2009-08-26 08:24:35 följande:
God morgon!Jösses, jag får stora självan, vad många av er som kommit långt i sin planering!Har ju visserligen bokat kyrka, präst, lokal och frissa, så det är i alla fall något ;)När tänker ni skicka ut era inbjudningar? Vi diskuterade det igår, min m2b och jag, vi är oeniga :)Vi gifter oss 22/5 2010 kl. 15 i Överluleå Kyrka