Lajsan skrev 2009-08-31 20:52:42 följande:
Då var det måndag igen, en vecka har gått i "det nya livet" nästan hela förra veckan tyckte jag gick bra, ersatte 2 måltider om dan med naturdiet, fast jag åt grönsaker och frukt till för att bli mätt, minst 30 min promenad varje dag, men var på skaldjurskryss i lördags och åt säkert 2 kg kräftor, men höll mej till avtalat 2 glas vitt vin. Tycker man borde få lite resultat på en sådan vecka, men min kropp är helt konstig, vägde mej i onsdags då var det -1.5 sen efter 3 timmar var det -0.5. Jag pendlar så mycket i vikt beroende på dag och tid, vad kan det bero på? Efter en vecka rätt bra skött i mina ögon med tanke på att jag åt godis och kakor varje dag förut så visar i dag vågen lika mycket som förra måndagen
Lajsan! Jag tycker att du är jätteduktig. Väg dig inte flera gånger per dag. Man kan pendla 3 kg på en dag beroende på vad man äter/dricker, om man går på toa m.m. Vikten kan vara samlat vatten också. Självklart har det blivit en skillnad inuti din kropp om du inte ätit kakor och godis som du brukar. Det tar bara lite tid innan det börjar synas på utsidan. För mig tog det ca 3-4 veckor innan något började hända på vågen, men nu verkar det som om jag börjat gå ner ca 0,5 kg i veckan. Om du lyckas ha tålamod lovar jag dig att det kommer ge resultat. Så fortsätt hålla dig borta från kakor och godis, promenera och kör din naturdiet. Heja heja