Daaling skrev 2009-09-23 19:21:26 följande:
Hej på er!Har inte varit inne på BT på ca 2 veckor. Har haft en riktig depp period med familjeproblem som totalt sugit musten ur mig, men nu börjar jag förhoppningsvis komma på fötter igen. Mat och träning har inte precis gått som tänkt under denna tid, men jag började träna igen igår vilket var skönt och jag har promenerat varje dag så vågen visar fortfarnde -3,5 från min maxvikt, vilket var ungefär där jag var innan. Ska prova klänningar på lördag och har egentligen ingen vidare lust när jag är så ur form, men jag måste börja leta klänning nu. Många utav er har verkligen varit jätteduktiga! Jag blir så stolt över er! Kämpa på! Och för dem av er som har varit lite deppiga så måste man ju tillåta sig en sån period också. Det är svårt att styra, men kämpa på så gott det går under den tiden. Kram på er
Vad du är duktig som tar nya tag nu, trots att du haft och kanske har problem just nu. Och skönt att du inte hunnit gå upp i vikt under tiden. Jag skickar styrkekramar till er alla som har depp-perioder just nu. Oavsett om det beror på allvarliga problem eller bara att det är så jobbigt att ta sig ut och träna i höstmörkret. Det går ju alltid upp och ner, men hörrin! Ihop ska vi fixa det här!