Verkar som att 162 cm ock 70-72 kg är lite av standard
Ligger oxå där men nu har jag börjat promenera. Första delmålet var 50.000 steg den här veckan. (Vet att man egentligen ska gå 10.000 per dag osv, men jag börjar från noll så jag tänker börja försiktigt). Men jag är redan uppe i över 40.000 så första delmålet borde vara lätt fixat! Min erfarenhet säger mig att jag alltid går ut för hårt och tröttnar efter ca två veckor så den här gången ska jag smyga mig upp på vikten! Muhahaha
Jag tror att de första kilona kommer att försvinna om jag bara tänker lite mer på vad jag äter (Inget socker till att börja med) och rör på mig. Har gått hos dietist och grejer för jag har förutsättningarna emot mig så det kommer väl ta lite längre tid men det SKA gå!
Jag vill som sagt hitta ett sätt som jag kan fortsätta leva på sen. Så nu i tisdags när jag visste att jag skulle ut med jobbet så åt jag bara en måltidsersättning till frukost och en till lunch och sen på kvällen blev det efterätt och alkohol. Jag tror att det är kört i samma sekund som jag börjar förbjuda mig själv saker...
Oj nu blev det långt igen...