• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • jaao

Åh, jag som för en gångs skull var duktig och skrev ett lååångt inlägg med många svar och frågor... så försvinner det?? *snyft* jaja, orka skriva om det nu....

jaao skrev 2010-02-17 18:57:13 följande:
    Hej tjejjer!Idag har jag och min blivande varit och provat ut kläder åt honom... han var så snygg att jag knappt kunde hålla fingrarna ifrån honom åhhhh, älska
  • jaao

Vad säger traditionerna om det då?

Kattpoet skrev 2010-02-17 18:59:08 följande:
    Min karl har kilt problem, han vet inte vilken klan han ska använda, hans mor eller hans far.
  • Fröken Strössel

Kattpoet skrev 2010-02-17 18:59:08 följande:

Min karl har kilt problem, han vet inte vilken klan han ska använda, hans mor eller hans far.
    Haha, fina! Jag har faktiskt redan ett par rosa gummistövlar som jag får ha om det skrisa

Jaoo - Visst är den känslan häftig! Vi har min killes kläder hemma så ibland får han prova så att vi ser hur fin han är!

Cia - Jag har köpt såna här som jag ska sätta på resväskan!
    www.zazzle.com/on_our_honeymoon_sticker-217547075687917800
  • Martinaa

Hej och välkommen Kattpoet! Vilket datum är det som gäller för er så kan jag lägga upp dig på listan?

Jaao:
    Hihi, va roligt! Det är sällan jag ser min karl uppklädd också så det ska bli skoj. Oftast ser jag honom i mysbrallor och en sketen t-shirt

Avalon:
    Det var värst! Kul när det händer grejer! :)

Jag har mått lite dåligt när jag sett hur blek jag är också, och ska nog trotsa mina principer lite grann och gå och sola. Finns ett här i närheten så det får nog bli ett klippkort där :P

Snuttfia:
    Badet här i stan har inte kvar sina solarier. Stod i tidningen för ett tag sedan att alla kommunala solarier skulle tas ur bruk eller hur det var, så där kan man inte sola längre.

• snuttfia

Martinaa... Konstigt, det står ju stora lappar på badet om deras solarier och på hemsidan med...

• Rapsbrud

Snuttfia: Din brors bilder är ju helt otroligt fina! Tycker det är jättekul att det är en återkommande känsla (eller hur man ska beskriva det?) som återkommer i alla bilder och som gör att man känner att det är samma person som har tagit dem. Han verkar ha hittat sin approach. Du får hälsa honom från brudarna på BT!

jaao: Vad kul! De ringde och sa att min mans kläder är klara idag också men vi hann inte dit för att hämta dem, får bli imorgon eller på lördag.

Nu är bröllopsresan bokad och klar, vi åker om exakt fyra månader.

Sen har vi varit & fixat nya papper till inbjudningskort också, tänkte först vika & skära till själva, men pappret vi hade blev inte alls bra när man vek det. Nu hittade vi färdigvikta kort i perfekt storlek, perfekt färg och halva ordinarie priset! Ibland har man tur.

• Martinaa
    snuttfia skrev 2010-02-17 20:22:41 följande:
    Morr... Tyckte ju det skulle vara så praktiskt när jag ändå tränar där... Blä... Något förslag på nåt annat solställe som är bra?
    Jag var på Sunhouse vid Åhlens flera gånger tidigare. Det är väl okej, förutom att de (iaf då) inte hade riktiga dörrar till båsen utan endast en gardin man drog för (typ som många omklädningsbås i klädbutiker). Kändes inte alltid helt okej när man bytte om samt låg där och inte hade full koll på väska o sånt. Hände aldrig nåt och är väl ingen större risk att nån hoppar in när skynket är fördraget men ändå...
    Sen finns det ju då drop-in-solariet på Byttorp som jag kommer gå till. Öppet typ till 22 på kvällen tror jag (obemannat) så de flesta hittar ju en tid som passar.
Svar på tråden MAJ 2010 del 4