• MrsMuffin

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...

Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.

• Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
  • Eftertioår

Bobods: Nej, sminkningen ingår inte i de 2000:-, 600:- kostar den.

• MrsMuffin

Voj voj vad dyrt det kommer bli att bli fin... Hehe. 2600 kr alltså. Undrar vad de använder för smink etc? Jag är väldigt noga med hur jag blir sminkad, jag menar alltså INTE att jag är sminkbesatt och värsta experten, men ni vet...är lite konservativ och vill se ut typ som jag brukar. Inga nya grejor liksom. Likadant med håret, är livrädd att bli någon slags experimentdocka.

• MrsMuffin

Förresten, detta med namnbyte...när ordnas det??? Eller rättare sagt; när skall JAG fixa det? Vi krånglar lite xtra hemma, skall ta mitt efternamn vilket gör att barnen också måste byta...jättedumt, men efter mkt om och men kom vi på att vi ville heta som jag gör. Puh!

• Eftertioår

MrsMuffin: Jag håller precis med vad det gäller sminkningen. Vill ju se ut som jag liksom ! Därför kan det ju vara lite bra att man har en provmake innan stora dagen. Jag har inte bestämt mig om jag ska göra sminkning på salong eller om jag ska låte min bästis göra min make. Hon är superduktig och har sminkat mig 1000 ggr, så det lutar allt åt henne. Men! Det som talar för salon är att dom kanske har bättre, hållbarare produkter.

• cajeli
    bobods skrev 2010-02-22 09:03:17 följande:
    Eftertioår: Gör Karisma sminkning också alltså? Allt för 2000, förstod jag dig rätt? Billigt i så fall, om det är bra MrsMuffin: Jag köpte mina skor på Zari, sååå fina (finns i galleriet) och det är Anna på Zari som gjort dom, hennes eget märke som heter Cheeky May. Så letar du efter något "eget", kolla där. Finns säkert inte så många av varje sko
    Jag föll också för deras skor, det blev en så bra helhet. Jag tror att våra är ganska lika! Kolla i galleriet, bonus var att de var så sköna. Jag ska byta ut mitt skosnöre till ett silvrigt istället då det är vårt tema, vitt och silver.
  • cajeli

Yes, nu har de kommit! Har precis kommit in efter en kylig promenad till posten för att hämta ut inbjudningskorten. Så nu gäller det att sammanaställa adresserna och skicka iväg under helgen.

• Eftertioår

Cajeli: Vad kul!! Såg dom ut som du hade hoppats på?

• Bröllopsivrig

Hej på er alla!
    Vill bara säga att Catharina Grahn är fantastiskt bra! Vi var hos henne i somras och fotade oss och barnen. Underbara bilder!Verkligen ögonblicksbilder! Vi ska ha henne till bröllopet också.MrsMuffin: Har också funderat över det där med slöja och kan inte riktigt bestämma mig. Ska det vara så vill jag ha en låååång en, lite längre än släpet. Snyggt!Ja, här står det helt still annars. Händer ingenting! Sambon ligger borta det mesta av veckan så med 2 små så finns inte tiden! Inbjudningarna börjar det bli panik med nu! Prio 1. Skor också akut. Ni som har köpt på zari, vet ni om man kan beställa srörre storlekar där?? Gör de dem själva på plats??Låter ju super i så fall!
    Och vad ska man ha för frisyr?? Klippte av ca 40 cm i december, det kanske var dumt...haha! Har hår till axlarna idag och vill nog ha lite lockig och "busig" uppsättning eller vad man ska kalla det!

• Bröllopsivrig

Bobods: Fina skor och fin klänning!! Verkligen!!Ska nog ta en sväng till Degerfors!Vad ska era tilltänkta ha på sig?? Det är ju också kvar....får snart panik.
    MrsMuffin:löshåret måste du nog beställa i förväg hos frissan.
    Eftertioår: tror att det kan bli väl så bra om din kompis sminkar dig! Jag ska sminka mig och fixa frissan på Selma spa.

• Bröllopsivrig

Papper till namnbyte kommer tillsammans med hindersprövningen, i alla fall gjorde de till oss. De ska skickas in tillsammans med hindersprövningen eller lämnas senast vid vigseln till prästen!!

Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!