• MrsMuffin

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...

Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.

• Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
  • bobods

Åh! Glömde skriva en av favoriterna - Ulf Lundells Kärleken förde oss samman. Så himla fin! Men trist att den varit med på nästan alla bröllop jag varit på :-P

• Anglia

www.meanbugs.com

Är värmländsk och borde ha nån medlem med en cab, om inte annat borde de veta om nån som har.. =)

A

bobods skrev 2010-02-12 16:23:31 följande:
    Förresten - är det någon som vet någon som hyr ut en folkvagnsbubbla? Gärna cab. Har samlat på bubblor sen jag var två år och har över 300 leksaksbilar, det känns som det enda rätta transportalternativet...
  • bobods

Tusen tack! Ska genast kolla upp det!

Ringde till Capiscum för att boka catering idag, men de har fullt när jag gifter mig Kan någon tipsa om ett bra cateringföretag som har buffé, gärna med en del vegetariskt? Har letat mig febril...

• londonaire

hihi.. har redan tackat nej.. fick en förfrågan via vår präst att vara med men det känns inte som vi. förstår inte riktigt grejen med att det är märkvärdigt att gifta sig samma dag som viktoria.. det är inte så att vi har direkt samma upplägg :)

• cajeli
    bobods skrev 2010-02-18 10:52:16 följande:
    Tusen tack! Ska genast kolla upp det! Ringde till Capiscum för att boka catering idag, men de har fullt när jag gifter mig Kan någon tipsa om ett bra cateringföretag som har buffé, gärna med en del vegetariskt? Har letat mig febril...
    Kolla med Oliven, dom har buffe för catering. Lycka till!
  • Eftertioår

Mache har ju fantastiskt god mat! Jag är rätt säker på att dom har buffe. Kolla med dom vettja . Sen vet jag att vi beställt mat från en restaurang på Sätter, Hammarö, några gånger på jobbkalas. Rekommenderas även det!

bobods skrev 2010-02-18 10:52:16 följande:
    Tusen tack! Ska genast kolla upp det! Ringde till Capiscum för att boka catering idag, men de har fullt när jag gifter mig Kan någon tipsa om ett bra cateringföretag som har buffé, gärna med en del vegetariskt? Har letat mig febril...
  • Eftertioår

Förresten, Bobods, tack för att du la ut din spellista! Ska ladda ner den nu

• londonaire

tips..thereses kök..riktigt gott!! att catera alltså...

• cajeli

Tänk att ibland börjar man saker i sjukt bra tid, jag har idag börjat att gå in skorna som jag kommer att ha på bröllopsdagen: ). För en gång skull kanske framförhållningen gör att man slipper skavsår och ömmande fötter, har haft det sjukt många gånger förr så denna gång vägrar jag. Någon mer än jag som har starta detta projekt i god tid??

• bobods

Tack för tipsen, ska kolla upp Mache och Oliven, som båda har riktigt bra luncher tycker jag! Thereses kök har jag kollat på internet men det var inget jag fastnade för, även om maten säkert är väldigt god. Har även bokat ett förberedande möte med Joj Catering i Forshaga, någon som har erfarenhet av dom? Bufféerna lät goda iallafall...

Framförhållningen är alltid bra, cajeli! När gifter du dig?

Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!