• MrsMuffin

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...

Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.

• Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
  • Maliinka

Efter lite mer funderande så kommer jag nog att boka festsmink och festfrisyr helt enkelt. Vi ska inte ha en lång middag utan beräknar att dra oss tillbaka vid 20-tiden. Så sminket och frisyren behöver inte hålla hårt festande eller så

• bobods
    Maliinka skrev 2010-02-24 22:01:39 följande:
    Efter lite mer funderande så kommer jag nog att boka festsmink och festfrisyr helt enkelt. Vi ska inte ha en lång middag utan beräknar att dra oss tillbaka vid 20-tiden. Så sminket och frisyren behöver inte hålla hårt festande eller så
    Ah, då är det såklart en helt annan sak! Min frisyr behöver hålla MINST tolv timmar och genom flera dansmoves
  • cajeli
    wiicky skrev 2010-02-24 21:56:20 följande:
    Du kan ju alltid göra ett flor själv. :)
    Jag har tänkt på det, ska bara hitta rätt slags flortyg. Har bara hittat tyll än så länge, ska ta en tur till stadens skräddare tänkte jag mig, kanske de kan hjälpa till??
  • londonaire

åh! nu har jag beställt min klänning! eller rättare sagt klänningar! kunde verkligen inte bestämma mig så jag tog två så kanske jag kan sälja den jag inte vill ha...
    gud så spännande!

• bobods
    londonaire skrev 2010-02-25 09:15:54 följande:
    åh! nu har jag beställt min klänning! eller rättare sagt klänningar! kunde verkligen inte bestämma mig så jag tog två så kanske jag kan sälja den jag inte vill ha...gud så spännande!
    Vad roligt! Har du beställt över internet? Jag hade aldrig kunnat bestämma mig om jag inte provat, alla är ju så fina, måste välja den som KÄNNS rätt på!

Usch, oroar mig för frisör/make. Har varit helt inställd på en mysig förmiddag hos frissan tillsammans med min tärna, bli ompysslade, sminkade och dricka lite champagne. Men nu känns det som att alla är upptagna den 7 augusti?! Clipodrom, Nova och Haie é Jag är upptagna/har semester. Har ringt till varenda ställe i hela stan men alla säger bara att de "ska kolla och sen återkomma". Jag förstår väl att det är svårt att svara på en gång men jag vill ju ha det färdigt så man kan bocka av i sin to-do-list
  • Eftertioår

Bobods, vad trist att inte kunna få klart med frissan. Hoppas nån hör av sig snart så du får bocka i listan. Jag har nyss kommit hem från satn och jag bokade mig på Karisma, helt utan att höra nån som gjort sin brudfrisyr där. Väldigt mysig salong med bra läge tyckte jag, och det kändes rätt med frissan, så nu får vi hoppas det blir bra :).

• bobods

Jag har pratat med karisma idag, de kunde inte svara om de hade tid. Vilket datum gifter du dig? Jag har hört mycket gott om dom.

• Eftertioår

21/8 är det dags! Vad bra att du hört gott om dom :). Du var i början av augusti va?

• bobods

Japp, den sjunde Det kanske är för att det är semestertider som hon inte visste riktigt. Jo jag har hört flera som säger att det är toppen där, både klippning och uppsättningar. Trevlig personal och lugn stämning.

Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!