Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Efter lite mer funderande så kommer jag nog att boka festsmink och festfrisyr helt enkelt. Vi ska inte ha en lång middag utan beräknar att dra oss tillbaka vid 20-tiden. Så sminket och frisyren behöver inte hålla hårt festande eller så
Jag hade också tänkt att dansa heeela natten...men man får vara försiktig med alkoholen hehe. Har en tendens att bli ruskigt sömnig framåt tvåtiden.
åh! nu har jag beställt min klänning! eller rättare sagt klänningar! kunde verkligen inte bestämma mig så jag tog två så kanske jag kan sälja den jag inte vill ha...
gud så spännande!
Bobods, vad trist att inte kunna få klart med frissan. Hoppas nån hör av sig snart så du får bocka i listan. Jag har nyss kommit hem från satn och jag bokade mig på Karisma, helt utan att höra nån som gjort sin brudfrisyr där. Väldigt mysig salong med bra läge tyckte jag, och det kändes rätt med frissan, så nu får vi hoppas det blir bra :).
Jag har pratat med karisma idag, de kunde inte svara om de hade tid. Vilket datum gifter du dig? Jag har hört mycket gott om dom.
21/8 är det dags! Vad bra att du hört gott om dom :). Du var i början av augusti va?
Japp, den sjunde Det kanske är för att det är semestertider som hon inte visste riktigt. Jo jag har hört flera som säger att det är toppen där, både klippning och uppsättningar. Trevlig personal och lugn stämning.